مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش جنجالی صبا راد به عکس های همسرش/ چقدر اعتماد به نفس دارد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 9 آبان 1338 در تهران است.صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است. صبا راد از سال 1354 پخش رادیو را آغاز کرد.

صبا راد پخش برنامه «Sport-Vitalnost-Zdravlje» را آغاز کرد و یکی از نویسندگان رادیو است. به گزارش صبا راد: بر خلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و می خواستند وارد این رشته شوند، او اصلا به این رشته علاقه ای نداشت و به اصرار یکی از دوستانش در آزمون اسپیکینگ شرکت کرد و هرگز فکر نمی کرد که بتوانند از پس این رشته بر بیایند. برای ارتباط با مردم با این کار.ارتباط


واکنش صبا راد

به گفته خودش، او 21 سال است که در رادیو و تلویزیون کار می کند، مدتی پس از استعفا، در حالی که با حجابی بازتر و راحت تر، منتقد برنامه خودش «به خانه برمی گردیم» می شود و با تمسخر پیشنهاد می کند که کارمندان برنامه برای آهنگ شهرام از «موث» به عنوان عنوان استفاده کردند! پس از مدتی تصمیم می گیرد در اینستاگرام خوانندگی را امتحان کند و ویدیویی از خود در حال خواندن در کنار همسرش که خواننده پاپ است منتشر می کند. هر چند این ویدئو با استقبال خوبی در فضای مجازی مواجه نشد.

هنوز هم می پزد، شیرینی درست می کند، طرز تهیه سوپ کرفس و کوفته تبریزی و… را یاد می گیرد و گاهی تبلیغ لوازم بهداشتی و… می کند و در این بین مجریان رادیو و تلویزیون را مسخره می کند و رفتار خودش را نشان می دهد. شاملو، تا به حال هیچکس به این شکل فجیع اقدام به خودکشی نکرده است!

بیشتر بخوانید  عکس های عروسی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی


واکنش صبا راد

یعنی در این مدت پس از استعفا، این مجری باسابقه رفتار و آثاری از خود نشان داد که انگار 21 سال مجبور به کار در رادیو و تلویزیون بوده و در این سال ها تلویزیون او را گروگان گرفته و حالا آزادی که همیشه حرف می زد. او وارد شد.


واکنش صبا راد


واکنش صبا راد


واکنش صبا راد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *