واکنش ترامپ به گاف جدید بایدن در مورد انتخابات آمریکا


به گزارش گروه بین الملل فارس ، دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا به اشتباه اشتباه جدید رئیس جمهور جو بایدن در مورد تعداد شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته پاسخ داده است.

به گزارش خبرگزاری “ماهوارهترامپ در بیانیه ای نوشت: “بایدن گفت 150 نفر در انتخابات ریاست جمهوری (تقلب!) سال 2020 شرکت کردند.” وی گفت: “با فرض اینکه منظور او 150 میلیون نفر باشد ، و براساس این واقعیت كه من 75 میلیون رأی آوردم ، این بدان معناست كه بایدن 75 میلیون رأی آورد ، یعنی 6 میلیون كاهش از آنچه آنها تصور می كنند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا با استفاده از گاف برای تکرار ادعاهای تقلب در انتخابات نوشت: “پس ماجرا چیست؟” “آیا من واقعاً 6 میلیون رای کسب کردم؟”

طبق وب سایت کاخ سفیددیروز (سه شنبه) بایدن در یک سخنرانی در فیلادلفیا ادعاهای کلاهبرداری در انتخاب ترامپ و اطرافیانش را “یک دروغ بزرگ” توصیف کرد.

رئیس جمهور که اشتباهات وی در ماه های اخیر به طور گسترده در رسانه ها پخش شده است ، گفت: “بیش از 150 آمریکایی از هر سن ، نژاد و نژاد از حق رای خود استفاده کرده اند.”

در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا حدود 158 میلیون نفر شرکت کردند و بایدن با کسب 81 میلیون رای در انتخابات پیروز شد.

ترامپ همچنان در مورد تقلب بزرگ در انتخابات صحبت می کند. پروانه وکالت سابق وی برای دفاع از این دادخواست در نیویورک و واشنگتن به حالت تعلیق درآمد.

به دنبال ادعاهای مکرر ترامپ در روز تأیید آرا states ایالت های مختلف آمریکا در جلسه عمومی کنگره ، طرفداران وی به ساختمان حمله کردند ، در نتیجه تعدادی کشته و مجروح ترامپ برای بار دوم استیضاح شد.

بیشتر بخوانید  قبل از اینکه دیر شود از پوتین طلب بخشش کنید / فیلم

انتهای پیام / متر


دیدگاهتان را بنویسید