واکنش باشگاه پرسپولیس به صحبت های رئیس اتحادیه فوتبال



به گزارش سلام نو و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است; رئیس فدراسیون فوتبال ایران در اولین اظهارنظر خود پس از تصدی مسئولیت، اظهارنظر عجیب و غافلگیرکننده ای در خصوص اختصاص سهمیه ها کرد. سلسله اظهارات او را در مورد مسائل دیگر نمی دانیم چون در مورد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود یا خیر، اما در این مورد اشتباهی صورت گرفت و امیدواریم FS آن را اصلاح کند. تا هر چه زودتر صلح برقرار شود.

آقای تای در نشست خبری خود عنوان کرد که پرسپولیس حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نخواهد کرد. ما این اظهار نظر را یک خطای گفتاری دانستیم تا افشای اقدامات احتمالی علیه پرسپولیس و هوادارانش.

همچنین به نادرستی ماده مذکور اشاره می کنیم و با توجه به اینکه چندی پیش در جلساتی که با جناب آقای کامرانی فر، دبیر کل سازمان نظام وظیفه عمومی و در عین حال رئیس کمیسیون تخصصی سازی صورت گرفت، اعلام شد که با توجه به تغییر تقویم از سوی کنفدراسیون، لیگ قهرمانان آسیا امسال برگزار نمی شود، قهرمانان لیگ های برتر سال گذشته و جام حذفی به همراه قهرمانان فصل جاری در فصل آینده آسیا حضور خواهند داشت. لیگ قهرمانان اروپا و اظهارات فعلی رئیس جدید انجمن با این موضوع مغایرت دارد.

از طرفی حتی اگر فرض کنیم که سهمیه ایران فقط از فصل قبل مسابقات انتخاب شده باشد و قهرمانان فصل جاری برای فصل آینده لیگ قهرمانان معرفی شوند، پرسپولیس در فصل گذشته این سهمیه را دریافت کرده است. با هر فرمول و روشی محاسبه می کنیم، پرسپولیس سال آینده فرصت حضور در آسیا را خواهد داشت. حال این سوال پیش می آید که چرا رئیس فدراسیون فوتبال چنین اظهار نظری کرده است؟

بیشتر بخوانید  جزئیات پرداخت وام 100 میلیونی بدون ضامن

از فدراسیون فوتبال انتظار داریم هر چه سریعتر در این زمینه شفاف سازی های لازم را ارائه کند و برای ایجاد تنش در فضای جامعه و فوتبال رسیدگی به نظرات ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید