واکنش باشگاه پرسپولیس به بیانیه باشگاه استقلال


به گزارش فارس ، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، این باشگاه با صدور بیانیه ای ، اخیراً پاسخ بی احترامی کارکنان را اعلام کرد. باشگاه استقلال دادن:

الف) مدیران باشگاه استقلال با توجه به جایگاه خود از نظر هواداران فوتبال ، بار دیگر با استفاده از ادبیات توهین آمیز و به دور از شأن فوتبال در كشورمان صحبت در مورد باشگاه بزرگ و پر افتخار پرسپولیس را آغاز كردند. جدا از اینکه ما بارها موضوع بی احترامی و حملات بی دلیل سران استقلال به پرسپولیس را محکوم کرده ایم ، منطق این اقدامات را می فهمیم.

دو) معمولاً بازنده ها ، وقتی راهی برای توجیه عملکرد خود ندارند و نمی توانند تجربه قابل قبولی داشته باشند ، برای جلب نظر به دیگران حمله می کنند. با این حال ، این سیاست کمرنگ دیگر کارآمد نیست. چه کسی بهتر از یحیی گل محمدی در خبر است؟ با استفاده از نام گل محمدی ، که بهترین مربی ایرانی است ، سعی در بلندتر شدن و بزرگتر شدن دارند. هرچند که آنها روز به روز کوچکتر می شوند.

سه) انتشار شماره قرارداد نیازی به منبع و مرجع ندارد. سرتان را از برف بیرون بیاورید و به جای مخفی شدن و استفاده از ادبیات ، دور از اعتبار فوتبال ایران ، جسارتاً قراردادهایی را منتشر کنید. از چی میترسی؟ به معنای درخواست است باشگاه پرسپولیس برای انتشار قرارداد بازیکنان هر دو تیم ، آیا آنقدر نگران کننده بود که بخواهید غیر از انتشار تعداد واقعی قراردادها ، کار دیگری انجام دهید؟!

چهار) شما به مردم تهمت ، تهدید و جوک و شایعه پراکنی کردید ، اما آیا فراموش کردید که بگویید چه کسی این تضادها را آغاز کرده است؟ چرا باید آقای احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد سرمربی محترم و رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس اظهارنظر کند وقتی همه چیز راکد است؟ رفتار و گفتار او مانند پاشیدن بنزین روی آتش بود. با دیدن بازتاب سخنانش ، پای خود را عقب کشید. مددی از برند باشگاه استقلال سوuses استفاده می کند و به جای اینکه در مورد بحث و جدال ایجاد شده صحبت کند ، از کانال رسمی این باشگاه استفاده می کند تا تقصیر را با همه هواداران استقلال در میان بگذارد.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

پنج) اعتبار باشگاه پرسپولیس بالاتر از استفاده از ادبیات رسوا برای بحث با برخی اصطلاحات است. پرسپولیس عادت دارد در زمین با رقبا روبرو شود. مثل شما ، ما ارتش مجازی و ارتش سایبری نداریم که با فشار ، تهدید ، توهین و تهمت قدرت را بدست آورند. به جای اینکه غیراخلاقی باشید و دیگران را تهدید کنید ، به مدل حکمرانی خود احترام و اخلاق بیفزایید. شاید اینگونه مورد قبول مردم قرار بگیرید!

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید