واکسیناسیون 70 درصد از جمعیت قزوین تا مهر ماه



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین ، در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری گفت: “با قرمز شدن استان ، باید محدودیت ها را افزایش دهیم تا وارد قله جدید بیماری ها و خدمات پزشکی نشویم. گم نشده اند. “

استاندار قزوین افزود: ما می دانیم که اصناف و بازاریان در شرایط بسیار دشواری قرار دارند و با شیوع نوع جدید ویروس دلتا که به سرعت در حال شیوع است ، اصناف و مردم باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند. که نباید اصناف را تعطیل کنیم. “

جمالی پور یادآور شد: ممنوعیت تردد در شب در روزهای قرمز تاج باید با جدیت بیشتری توسط پلیس اعمال شود و اگر خودرویی بیش از سه بار جریمه شود ، باید به مدت یک هفته در پارکینگ متوقف شود.

وی گفت: مدیر اصلی در تعیین محدودیت ها و بستن اصناف فقط دانشگاه علوم پزشکی است و به پیشنهاد دانشگاه فعالیت سالن ها ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای محدود یا بسته می شود.

جمالی پور گفت: هنوز هم عروسی ها و تسلیت ها خطرناک ترین مراکز انتقال آلودگی هستند ، بنابراین ما به شدت تأکید می کنیم که همه مراسم ها و مناسبت ها ، به ویژه جشن عید قربان و غدیر ، به صورت مجازی برگزار می شود و مردم نذر خود را برای حمایت می کنند از جمله کمیته پشتیبانی. “توزیع بین نیازمندان.

وی افزود: اگرچه ما از رسانه برای همکاری شان تشکر می کنیم ، اما انتظار داریم خبرنگاران مراقب باشند و اگر دستگاهی از رعایت پروتکل ها چشم پوشی کند ، آنها آن را به ما ارائه می دهند تا بتوانیم با آن مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید  جدیدترین آمار کرونا در ایران /شناسایی ۴۲۵۳ ابتلای جدید

استاندار قزوین از شهروندان خواست تا در شرایط فعلی ، ضمن استفاده از ماسک و رعایت اقدامات اجتماعی و بهداشتی ، از عادی سازی خودداری کنند و همچنان خطر ابتلا به ویروس را جدی بگیرند.

48

دیدگاهتان را بنویسید