واکسیناسیون 280 امدادگر از هلال احمر در برابر تاج



ایسنا / اردبیل سرپرست معاونت بهداشتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 280 امدادگر و کارکنان جمعیت هلال احمر برای جلوگیری از تاج واکسینه شده اند.

عباس انوری در تاریخ 12 تیرماه در بازدید از مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در اردبیل اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 6985 سرویس به مراکز توان بخشی ، دندانپزشکی و داروخانه های هلال احمر ارائه شده است.

وی تصریح کرد: 175 نفر از خدمات اداره توان بخشی هلال احمر استان اردبیل بهره مند شده اند.

قائم مقام جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 6 هزار و 620 نفر از داروخانه جمعیت هلال احمر و 24 نفر از واحد دندانپزشکی این مجموعه خدمات دریافت کردند.

انوری افزود: در بخش ارتوپدی فنی ، خدمات توانبخشی مانند کفش طبی ، کفش و صندل ، کف چرمی ، ارتز دست ، ستون فقرات ، برس کوتاه ، برس بلند ، آتل و پروتز بازوی مکانیکی و پروتز بالای و زیر زانو است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این مدت 132 نفر به مرکز فیزیوتراپی این معاون فیزیوتراپی مراجعه کرده و از این خدمات بهره مند شدند.

انوری افزود: بیش از هزار جلسه خدمات فیزیوتراپی به این افراد برای برگرداندن سلامتی ارائه شده است.

سرپرست قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان و توانبخشی با اشاره به اینکه 34 نفر در قالب 92 جلسه از خدمات مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی بهره مند شده اند ، گفت: سعی کردیم خدمات ارائه شده توسط مردم را ارائه دهیم با تجهیزات مدرن “

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال 280 نفر از کارکنان و نجاتگران جمعیت هلال احمر برای جلوگیری از تاج گذاری واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید  اطلاعیه شورای عالی امنیت درباره عملیات سپاه علیه اسرائیل

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید