مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکسیناسیون کودکان بر علیه کرونا را جدی بگیرید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیرازدکتر «سید وحید حسینی» در نشست ستاد مدیریت ویروس کرونا دانشگاه با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره واکسیناسیون در جامعه، گفت: با توجه به اینکه سال گذشته بسیاری از جامعه هدف واکسینه شدند، سطح مصونیت به تدریج افزایش می یابد. با خطر افزایش عفونت ها و بستری شدن در بیمارستان در ماه های آینده همراه باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما لازم است مصونیت عمومی جامعه در برابر این بیماری به موقع بالا رود.

دکتر حسینی از خانواده ها خواست با تکمیل زنجیره واکسیناسیون کودکان، آموزش های لازم را در خصوص دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کووید 19 به فرزندان خود ارائه دهند.

در ادامه این جلسه دکتر عباس رضاییان زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس گفت: تزریق واکسن کرونا در فارس، یعنی در نوبت اول به 93، 99 درصد، در نوبت دوم 88.8 درصد، در دور سوم 50.8 درصد و در دور چهارم به 4.4 درصد رسید.

بررسی مصوبات قبلی جلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا دانشگاه، ارائه آخرین گزارش ها و داده های آماری مرتبط با کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بیمارستان ها در شرایط عادی. و بخش‌های ویژه بیمارستان، آمار ورودی‌های جدید به بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و بررسی علل مرگ بیماران در روزهای گذشته از دیگر محورهای این نشست بود.

بیشتر بخوانید  کشف انبار حیوانات تاکسیدرمی در اسپانیا / فیلم

نشست رهبری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرونا در شیراز با حضور رئیس و مسئولان ارشد این دانشگاه در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *