واکسیناسیون کارمندان زیرزمینی در این شهر از هفته آینده آغاز می شود



قائم مقام و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در آخرین جلسه با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تصمیم بر این شد که واکسیناسیون مسئولان شهرهای زیرزمینی از اواخر هفته آینده آغاز شود.

به گزارش ایسنا ، علی عبدالله پور با اشاره به اینکه جلسه نهایی با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یکشنبه سوم مردادماه برای بومی سازی و واکسیناسیون برگزار می شود ، افزود: طبق آخرین تصمیمات در مرحله اول ، 5 هزار واکسن انجام می شود در اختیار شرکت بحره قرار گیرد. “از مترو در تهران و حومه استفاده خواهد شد.

وی گفت: در این مرحله واکسیناسیون در عملیات و امور ایستگاه ها آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: برای واکسیناسیون ترمینال جنوب (فتح آباد) ، ترمینال غربی (صادقیه) یا ایستگاه تهران (صادقیه) ، ایستگاه شهید بهشتی و سالن استانی ساختمان مرکزی شرکت ، ما پیشنهاد شده پس از بازدید ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تصمیم نهایی در مورد چگونگی انجام آن و مکانهای مصوب را اعلام خواهد کرد.

عبدالله پور گفت: “ما پیگیری های زیادی انجام داده ایم. امیدواریم در نتیجه گیری نهایی ، كه در روز یكشنبه سوم آگوست انجام می شود ، تصمیم گیری برای شروع واكسیناسیون بلافاصله در پایان هفته آینده آغاز شود.”

طبق گفته اداره ارتباطات و روابط بین الملل تهران و شرکت بهره برداری مترو حومه شهر؛ وی در پایان گفت: تاکنون 1800 کارمند این شرکت داشته ایم و متأسفانه 6 نفر از همکاران ما در شرکت بهره برداری مترو تهران به دلیل بیماری کرونر قلب فوت کرده اند. امیدوارم که همکاران ما با بیماری عروق کرونر بهبود یابند و شاهد از بین رفتن زنجیره انتقال از طریق واکسیناسیون باشند.

بیشتر بخوانید  واکنش تند پلیس به سریال هفت سر اژدها: نظارت کافی بر ساخت سریال وجود نداشت

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید