واکسیناسیون کارمندان بانک از روز شنبه آغاز می شود – اخبار سازمان ها و شرکت ها – اخبار بازار تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران ، حجت الله صیدی در آغاز طرح ملی واکسیناسیون کارکنان در شبکه بانکی کشور که مصادف با عید سعید فطر بود با حضور دکتر زالی فرمانده مبارزه با فساد کرونا در تهران ، دکتر محمد طالبی ، دبیرکل بانک مرکزی ، مدیران اجرایی بانک ها و تعدادی از کارکنان شعب بانک ها در بانک مرکزی برگزار شد ، گفت: واکسیناسیون 240 هزار کارمند شبکه بانکی طی 10 روز آینده انجام می شود و این طرح به تلاش شورای هماهنگی بانکها و انجمن بانکهای خصوصی انجام می شود. کارگزاران بانک ، کارمندان بانک مرکزی ، وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین کارمندان سازمان وزارت بهداشت ، در روز عید غدیر ، خوشحال و قدردانی می شود.

وی افزود: بیش از یک سال و نیم از شیوع بیماری عروق کرونر قلب می گذرد و کنترل این ویروس رسواکننده با وجود تلاش همه کادر پزشکی دشوار است و با این تلاش این فضا فراهم می شود به طوری که 240 هزار کارمند در امور بانکی شبکه می تواند واکسن دریافت کند. “

سعدی با قدردانی از حضور دکتر هال و مدیران عامل بانک ها و تلاش رئیس کل بانک مرکزی برای راه اندازی این پروژه افزود: تلاش های انجام شده در وزارت بهداشت و ارائه سیاست های بهداشتی به بانک ها باعث شده است روند شیوع تاج ، بانکها بیش از بازرسی مقدماتی است.

مدیر عامل بانک صادرات ایران افزود: از زمان شیوع بیماری کرونر قلب ، همتایان بانکی در شعب تعطیل نبوده و به افراد پشت پیشخوان و واحدهای مرکزی خدمات رسانی می کنند و علاوه بر همتایان پشت پیشخوان ، یکی از مدیران عامل بانک به دلیل بیماری درگذشت آنها از دست دادند که ما خداوند متعال را مدیون آنها و صبر خانواده هایشان هستیم.

بیشتر بخوانید  همه گزینه‌های سرمربی‌گری ذوب‌آهن | روزنو

سدی با اشاره به اینکه واکسن ها در شرایط دشوار بین المللی تهیه شده اند ، از همکاران شبکه بانکی که به طور خستگی ناپذیر برای نگهداری کادر پزشکی و روشن کردن اقتصاد کشور تلاش می کنند ، تمجید و ستایش کرد.

وی همچنین با ابراز خوشحالی از آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک صادرات ایران و همزمانی آن با عید غدیر خم افزود: “تلاش های چندین ماهه بانکی سرانجام نتیجه داد و طبق جدول زمانی سراسری ، واکسیناسیون کارکنان بانک صادرات در ایران انجام می شود. اولویت باشد و سپس ستاد. “شد.

سدی با اشاره به اینکه همکاران بانکی همیشه در کنار کادر پزشکی برای خدمت به مردم حضور داشته اند ، ابراز امیدواری کرد که با تزریق واکسن بهتر و راحت تر از گذشته بتوانند به مردم خدمت کنند.

در این مراسم دکتر زالی فرمانده ستاد ضد تاج در کلانشهر تهران گزارشی از شیوع بیماری کرونر قلب و درگیری کارکنان بانکی ارائه داد و گفت: در چندین استان کشور مانند گلستان و قزوین و حتی برخی از شهرهای کوچک ، بعد از کادر پزشکی ، کارمندان بانک بالاترین میزان بیماری عروق کرونر قلب و مرگ و میر را دارند و کارکنان بانک ها تا 7.5 برابر بیشتر از سایر مشاغل احتمال بیماری دارند.

وی ادامه داد: ایمن سازی در برابر این بیماری تنها پس از تزریق دوز دوم انجام می شود و باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده ستاد کرونا در کلانشهر تهران افزود: کارمندان بانک به دلیل نوع کار و ارتباطات شخصی با مردم و همچنین حجم ثابت خدمات ، مشاغل پر خطر دارند.

بیشتر بخوانید  4 روش هایلایت مو با مواد طبیعی

براساس این گزارش ، سیستم بانکی کشور 240 هزار کارمند دارد که بیش از 35000 نفر از آنها تاج گذاری کرده اند و 260 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید