واکسیناسیون افراد 60 ساله و بزرگتر از 15 جولای آغاز می شود



علیرضا رایز ، سخنگوی ستاد ملی ضد تاج ، گفت: با هماهنگی انجام شده فردا ، 15 جولای ، ساعت 12 ظهر ، سیستم salamat.gov.ir به مدت 60 سال برای واکسیناسیون باز است و این افراد می توانند به سیستم و قرار ملاقات بگذارید.

وی افزود: یکی از دلایل این تصمیم این است که خوشبختانه واکسن تولید شده در کشور بسیار خوب کار کرده و مشکلی ندارد و خط تولید آن به سرعت در حال توسعه است.

رئیسی با اشاره به اینکه درج واکسن های وارداتی برای واکسیناسیون افراد 60 سال به بالا مشکلی نخواهد داشت ، گفت: با توجه به شروع واکسیناسیون برای گروه 65 سال به بالا که خوشبختانه ادامه دارد ، لطفاً هموطنان عزیز را در سیستم . “salamat.gov.ir برای ثبت نام. از آنجا که افرادی که ثبت نام کرده اند واکسن های خود را تا 16 ژوئیه دریافت می کنند.

معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “با توجه به در دسترس بودن واکسن و واکسن های وارداتی که وارد شده و خواهد رسید ، و متکی به واکسن های تولید داخل به ویژه واکسن برکت است که خط تولید آن بسیار کار می کند ، من مطمئن هستم که با سرعت بخشیدن به سرعت واکسیناسیون ، می توانیم سرعت را بسیار پایدارتر حرکت دهیم.

۴۷۲۳۷

بیشتر بخوانید  زیباترین گربه‌ جهان انتخاب شد + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید