واکسیناسیون افراد 45 سال به بالا در سیستان و بلوچستان آغاز شده است – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر علیرضا شهرکی با استناد به روابط عمومی در استان سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه انتخابیه ویروس کرونا این هفته در شرایط پایدار برای افراد آلوده به ویروس در سیستان و بلوچستان است ما هستیم و نمی توان نوید کاهش تعداد بیماران را داد.

وی افزود: شرایط سرویس دهی به بیماران کرونر در سیستان و بلوچستان به دلیل مسافرت وزیر بهداشت توافق وی برای معافیت هزینه های پزشکی برای ویروس بهبود یافته است این کشور افراد بیشتری به مراکز درمانی ارجاع می شوند.

مدیرکل خدمات مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: در چند روز گذشته با تداوم این انجمن ها و رعایت پروتکل های بهداشتی ، تعداد بیماران سرپایی و شیوع گسترده مردم ، اصناف و بازاریان حمایت کامل شده اند. ویروس. ویروس کرونا کم خواهد شد

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد بین شهری از ساعت 22:00 تا 03:00 همچنان ادامه دارد گفت: مردم همچنین سعی کردند در شهر حضور نداشته باشند ، مگر در موارد اضطراری و کلیه پروتکل های بهداشتی مانند ماسک و دستکش را رعایت کنند.

شهرکی گفت: “ما امیدواریم که با کاهش ارتباط بین مردم ، زنجیره انتقال ویروس ها را بشکنیم.” ویروس کرونا در حومه شهر ، به زودی به شرایط ایمنی برای شیوع این ویروس خطرناک و سلامت انسان دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: توصیه به همه این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و سیستم نظارتی واحدهای نظارتی پلمپ می شوند.

مدیرکل خدمات مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عادی سازی و سهل انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل های انسانی دلیل اصلی شیوع گسترده ویروس است. ویروس کرونا در حومه شهر است.

بیشتر بخوانید  استوری نامتعارف هادی چوپان در فضای مجازی سوژه شد

وی با بیان اینکه همه پروتکل های اعلام شده در شهرهای سرخ مانند محدودیت های ترافیکی ، ورود و خروج به این شهرها و محدودیت فعالیت های تجاری تأکید کرد: در شهرهای قرمز دارای وضعیت ، گروه های 2 ، سه و چهار شغلی و در شهرهای نارنجی ، گروه سه و چهار شغل. بسته است

دیدگاهتان را بنویسید