واکسیناسیون افراد بالای 18 سال به زودی در جزیره هارگ آغاز می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حسن فهرایی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد درمان هارگ اظهار داشت: جزیره حرگ یکی از نقاط خاص جغرافیایی کشور محسوب می شود و به دلیل مهاجرت این جزیره در شرایط ویژه ای قرار دارد.

وی افزود: تنها راه فعلی مبارزه با این ویروس واکسن است ویروس کرونا واکسیناسیون افراد بالای 18 سال با مشورت منطقه Harg و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به زودی در جزیره Harg آغاز می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: برای واکسیناسیون ساکنان جزیره حرگ حدود 4600 دوز در نظر گرفته شده است که طبق برنامه ریزی انجام شده این واکسیناسیون باید در حدود دو هفته انجام شود.

منطقه ویژه حرق همچنین اظهار داشت: جزیره استراتژیک هارگ ، با توجه به اینکه بیش از 176 نقطه ورود و خروج داریم ، رعایت پروتکل بهداشتی باید در تمام نقاط جزیره مدنظر قرار گیرد.

ناصر ابراهیمی افزود: هم افزایی با مرکز استان و همچنین دکتر خواجهیان و فخرایی ، عملیات واکسیناسیون به مدت 18 سال به زودی در جزیره حرگ انجام می شود.

وی افزود: زیرساخت های لازم برای این واکسیناسیون در حال انجام است و فراخوانی از مرکز جامع سلامت برای دعوت از شرکت کنندگان در این زمینه ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  نحوه توزیع گاز مایع یارانه‌ای اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید