مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکسن گارداسیل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


درباره واکسن گارداسیل بیشتر بدانید

نگرانی اصلی زمانی شکل گرفت که افرادی که سلامت شخصی برایشان اهمیت زیادی داشت، با چشمان خود دیدند که مردم برای سلامتی، درمان و مبارزه با بیماری ها با چه مشکلاتی مواجه هستند.

داستان نبض جدید از اینجا شروع می شود. برای رفع مشکلات بهداشتی جامعه دست روی زانو گذاشتیم و بلند شدیم و با جمع آوری افراد متخصص در رشته های پزشکی و پزشکی و امثال آن. تصمیم گرفته ایم مرهم کوچکی برای مردم کشورمان باشیم و به افرادی که با این بیماری مبارزه کنند کمک خواهیم کرد.

در New Pulse شما یک انتخاب دارید

در زمینه درمان به خصوص در برخی موارد اورژانس زمان از اهمیت بالایی برخوردار است.با سیاست جدید شما می توانید نزدیکترین مرکز را پیدا کرده و در اسرع وقت نیازهای درمانی خود را برطرف کنید.همچنین این گروه در زمینه نوبت دهی پزشکی همراه شماست. برای بیان بیماری و مشکل خود و ارائه بهترین و نزدیکترین مراکز درمانی حتی خطوط را رعایت خواهیم کرد.

این خدمات به زودی گسترش خواهد یافت و کارهای بزرگتری را با هم انجام خواهیم داد، سیاست جدیدی در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی با تلفن همراه خود تمامی خدمات پزشکی مورد نیاز خود را مدیریت کنید.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد خدمات پزشکی دارید و نیاز به خدمات پزشکی دارید حتما از وب سایت ما دیدن فرمایید نبض جدید با کارشناسان ما به شماره 79296-021 مراجعه و یا تماس بگیرید

واکسن گارداسیل را از نیو پالس خریداری کنید

واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل یکی از محصولاتی است که برای پیشگیری از بیماری های مرتبط با ویروس HPV تجویز می شود، تهیه این محصول را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید  مهلت سه روزه سازمان بازرسی به وزیر نفت درباره انتصاب علی عسگری + سند

البته این واکسن معمولا برای پسران 9 تا 21 سال و برای دختران 9 تا 26 سال توصیه می شود. همچنین افرادی که قصد ازدواج دارند، اگر واکسن گارداسیل تزریق این واکسن را در طی آزمایشات قبل از ازدواج برای جلوگیری از انتقال HPV بین زوجین توصیه نمی کنیم.

شایع ترین راه انتقال ویروس که باعث زگیل تناسلی می شود، ثانیه می تواند از یک شریک جنسی به شریک جنسی دیگر منتقل شود.

خبر خوب این است که همه ویروس‌های HPV باعث سرطان نمی‌شوند و شایع‌ترین سرطان مرتبط با این ویروس سرطان دهانه رحم است که با انجام آزمایش‌های به موقع قابل پیشگیری است.

رشد قابل توجهی سرطان دهانه رحم چند سال طول می کشد و زنان در صورت انجام هر سه سال یکبار آزمایش پاپ اسمیر می توانند از ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان دهانه رحم پیشگیری کنند.

واکسن گارداسیل u سه تزریق شش ماهه بار اول نیم سی سی، بار دوم نیم سی سی بعد از یک یا دو ماه و بار سوم نیم سی سی شش ماه پس از تزریق اول است.

بهترین زمان برای تزریق این واکسن در سنین نوجوانی و اوایل نوجوانی است زیرا باعث مقاومت بیشتر بدن در برابر این بیماری ها می شود اما این بدان معنا نیست که در سال های دیگر جواب نمی دهد بلکه باید بدانید که هر زمان واکسن زدید باعث می شود موثر باشد، اما در مواقعی که به این بیماری مبتلا می شوید، تأثیر نسبتاً کمتری دارد، اما با این نتیجه همچنان می تواند از پیشرفت بیماری جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  18 مکان ایده آل برای نگهداری سانسوریا در منزل | برای سانسوریا یک مکان ایده آل پیدا کن

اثربخشی واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *