واکسن نورا در آخرین مرحله از اولین مرحله آزمایش انسان است


آخرین جزئیات در مورد واکسن نورا

MeetNews دکتر حسن ابوالگاسمی روند آزمایشات بالینی واکسن نورا را مطلوب و آفرود ارزیابی کرد: این واکسن اولین مرحله آزمایش بر روی انسان را به نحو مطلوبی طی می کند.

وی با یادآوری اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده ، اولین مرحله آزمایش انسانی 2 ماه است ، ادامه داد: تاکنون بیش از یک ماه از آن دوره گذشته است.

مراحل آزمایش انسانی واکسن نورا باید یکپارچه باشد

وی بر لزوم ادغام مرحله انسانی واکسن نورا تاکید کرد و گفت: این کار باید انجام شود و بسیاری از کشورهای تولید کننده واکسن از این ظرفیت استفاده کرده اند.

بقیat الله ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، یادآور می شود: “اگرچه روند کارآزمایی بالینی به طور کامل کنترل می شود ، اما در این شرایط بحرانی ، ادغام مراحل می تواند دسترسی مردم به واکسن را فراهم کند ، به عبارت دیگر ، با ادغام مرحله دوم آزمایش انسان در مرحله اول واکسن “روند آزمایش بالینی در حال تسریع است.

وی گفت: “ما از این طرح مطالعه بسیار راضی هستیم” و افزود که اجازه همپوشانی فازهای اول و دوم آزمایش انسانی داده می شود که می تواند در دو مرحله دوم و سوم انجام شود.

ابوالقاسمی افرود: ما می خواهیم مقامات مربوطه مجوز لازم را برای تسریع روند آزمایش بالینی بدهند.

وی ادامه داد: این واکسن در مرحله حیوانی از نظر ایمنی و ایمنی زایی ثابت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی باکیالاتالا نیز گفت: واکسن نورا یک واکسن نوترکیب است و توسط محققان ایرانی از صفر تا سه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  ادامه آلودگی ازن در تهران

واکسن نورا با تلاش 16 ماهه پزشکان ، متخصصان و محققان در گروه تحقیقات بیمارستان بقیه الله و با مشارکت محققان دانشگاه امام حسین (ع) ساخته شد.

این واکسن در 27 ژوئیه با حضور سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه ، رئیس کمیته بهداشت پارلمان و جمعی از فرماندهان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی باکیالا ارائه شد. مدرسه

اعتماد محققان ایرانی به تولید واکسن تاج یک موضوع بسیار مهم است

بقیat الله ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، از حضور چندین تولیدکننده واکسن کرونا قدردانی کرد و افزود: دانشمندان ایرانی به این باور رسیده اند که امکان تولید واکسن کرونا وجود دارد ، که مسئله بسیار مهمی است.

ابوالگاسمی در پاسخ به این س whetherال که آیا ورود چند مجموعه ایرانی را برای ایجاد واکسن تاج مطلوب می داند؟ وی گفت: ایران تولید کننده بزرگی ندارد که بتواند به تنهایی نیازهای کشور را برطرف کند و امکانات برای تولید انبوه آماده نباشد ، بنابراین این روند مطلوب و مناسب است.

وی ادامه داد: امکانات ما کوچک و پراکنده است ، بنابراین به تنوع نیاز داریم تا بتوانیم واکسن تاج مورد نیاز هموطنان کشورمان را تولید کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید