مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واژگونی مینی بوس حامل کارگران در قصر شیرین خسروی 16 مصدوم برجای گذاشت – اخبار کرمانشاه – اخبار استانهای تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمانشاهدوشنبه (13 ژوئیه) مینی بوس حامل کارگران از یک شرکت در بزرگراه کسر شیرین – خسروی واژگون شد و 16 نفر زخمی شدند.

خوشبختانه تاکنون هیچ مرگی گزارش نشده است و همه مجروحان برای مداوا به بیمارستان کسر شیرین منتقل شده اند.

مرادعلی تاتار ، فرماندار قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه ، اظهار داشت: یک دستگاه مینی بوس با 20 کارمند PN مرتبط با بنیاد مستضعفان بین جاده خسروی و قصر شیرین تصادف کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه مرگبار نبود گفت: به محض اطلاع نیروهای امدادی در محل اعزام و انتقال هر 16 نفر به بیمارستان حضرت ابوفاضل (ع).

تاتار گفت 14 نفر از مجروحان در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند اما دو نفر از آنها دچار شکستگی اندام چرخشی شده و برای ادامه درمان به کرمانشاه منتقل شدند.

وی افزود: به دنبال پلیس راهنمایی و رانندگی متوجه شدیم که هیچ مانعی یا وسیله نقلیه ای در این حادثه نقش نداشته و سهل انگاری راننده باعث حادثه شده است.

فرماندار قصرشیرین گفت: بنیاد مستضعفان در این منطقه در زمینی به مساحت بیش از 4000 هکتار باغات حاصلخیزی احداث کرده و بیش از 250 نفر را به طور مستقیم استخدام می کند. تردد این کارگران چهار راهی است و مشکلی ندارد و استاندارد کاملاً رعایت می شود.

انتهای پیام / 832 / ت

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون معلمان از 9 تا 25 اوت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *