وام 1.150 میلیارد تنی برای حل مشکلات خوزستان



به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه ، هیأتی به نمایندگی از دولت و با همراهی نمایندگان سایر نیروها به استان خرستان ، گزارشی از مشکلات استان در زمینه شیوع ویروس کرونا ، به ویژه کم آبی در جلسه امروز هیئت دولت ارائه دادند.

به گفته معاون رئیس جمهور محمد بیکر نوبخت ، اعضای کابینه موافقت کرده اند 1150 میلیارد تن برای حل مشکلات خوزستان اختصاص دهند که 50 درصد آن امروز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص داده شده است.

امروز همچنین ، در جلسه هیئت دولت ، رئیس جمهور ، با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش بارندگی و خشکسالی در کشور ، و ابراز تاسف از وضعیت بیماران و افراد مقاوم در خوزستان به دلیل مشکلات آب ، خشکسالی و تشدید گرما باعث کمبود شد. بحران آب در برخی از مناطق کشور ، به ویژه استان خوزستان ، را می شناخت.

رئیس جمهور خوج الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به تصویب وام حل بحران آب ناشی از خشکسالی در استان خوزستان توسط دولت ، سازمان برنامه و بودجه کشور را موظف کرد توزیع وام. استان بلافاصله و 100٪ از مقدار مصوب اختصاص داده می شود.

اشاره به تلاشها و اقدامات انجام شده توسط دولت احتیاط و امید طی 8 سال گذشته برای حل مشکل آب خوزستان از طریق بهبود و نوسازی زیرساختهای تأمین و توزیع آب آشامیدنی در استان و همچنین اجرای عمده پروژه ها در زمینه آب و برق استان از صبر مردم عزیز خوزستان ، از تلاش جدی مدیران استانی ، وزرای ذیربط و همکاری سایر نیروهای کشور و مرکز مدیریت بحران برای حل مشکلات تشکر و قدردانی کرد. مشکلات مردم غیور استان.

بیشتر بخوانید  هیات وزیران نحوه محاسبه تعرفه برق مصرفی مشترکان را تعیین کرد

دیدگاهتان را بنویسید