مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وام ۱۰ میلیون تومانی به تمام مردم پرداخت می شود + جزییات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، ​ضرغامی، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به تمام مردم برای خرید صنایع دستی با همکاری صندوق کارآفرینی امید هدف‌گذاری شد.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (س) در خمین، گفت: پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به تمام مردم برای خرید صنایع دستی با همکاری صندوق کارآفرینی امید هدف‌گذاری شد.

عزت الله ضرغامی در ادامه افزود: در این راستا غرفه هایی تدارک دیده شده و کار در برخی نقاط کشور آغاز شده و با شروع فعالیت نمایشگاه تهران این غرفه ها مستقر می‌شوند و سپس در تمام نقاط کشور راه اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسته‌بندی باعث رونق صادرات و فروش داخل صنایع دستی می‌شود، در این زمینه و نیز تجاری سازی صنایع دستی اقداماتی در نقاط مختلف کشور کلید خورده است.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با موافقت رئیس‌جمهوری ۱۰ هزار هنرمند صنایع‌ دستی به صورت یک طرفه و بدون کارفرما بیمه می‌شوند.

ضرغامی اظهار داشت: راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در دستور کار است تا عرضه صنایع دستی از سوی تولیدکنندگان تسهیل شود .

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  واکنش رئیس جمهور به گنجاندن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *