وام یارانه 10 میلیونی | سامانه کد شماره تلفن وام ده میلیونی یارانه – ایران چطور


وام یارانه ای 10 میلیونی سامانه شماره تلفن وام یارانه ای 10 میلیونی و نحوه ثبت نام وام یارانه ای 10 میلیونی و سایت ثبت نام وام یارانه ای 10 میلیونی در ادامه مقاله.

نحوه ثبت نام و دریافت شماره تلفن سایت سامانه وام 10 میلیونی (وام 10 میلیونی) رایگان برای تمامی دارندگان خانوارهای دریافت کننده یارانه توسط کاربران.

ثبت نام وام تا سقف 10 میلیون تومان برای مشمولان یارانه چه زمانی واریز و یارانه 10 میلیونی چه زمانی پرداخت می شود؟

🔶 مردم مراقب باشید/ این وام یارانه ای کلاهبرداری است

🔸 بررسی‌ها نشان می‌دهد پیامکی که در روزهای اخیر در رابطه با پرداخت وام یارانه‌ای ۱۰ میلیون تومانی به دارندگان خانوار ارسال شده، کلاهبرداری است.

شماره تلفن وام یارانه ای 10 میلیونی

هموطنان گرامی می توانند به صورت غیرحضوری از طریق تلفن گویا اقدام نمایند سازمان هدف کمک های مالی کشوری به سوالات و دستورالعمل های خود پاسخ می دهند.

در تهران به صورت 24 ساعته با شماره 43857 و در سایر شهرها با شماره 43857-021 تماس بگیرید.

شماره تلفن 0216369 و شماره صدای 09200006369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات سازمان برنامه و بودجه کشور در دسترس عموم است.

بانک هایی که وام می دهند

همزمان بانک مرکزی مدت بازپرداخت تسهیلات کرز الحسنه را افزایش داد چرا که گزارش های میدانی نشان می دهد در حال حاضر بانک ها این نوع وام را بازپرداخت نمی کنند. در واقع هیچ وامی با این شرایط وجود ندارد که مردم بتوانند دریافت کنند. حتی اگر بانک این نوع وام را پرداخت کند، مدت بازپرداخت توسط بانک تعیین می شود نه با تایید بانک مرکزی.

بیشتر بخوانید  خبر خوش درباره وام مسکن / متقاضیان اوراق مسکن نگران گرانی نباشند

برخی بانک ها از جمله بانک مسکن، پولجوپریدرندنا، سینا بانک، بانک اقتصاد نوین و … اعلام کرده اند که تا پایان سال هیچ وامی پرداخت نمی کنند، اما برخی بانک ها وام کرز الحسنه را با شرایط خاصی پرداخت می کنند.

چگونه با ایران همگام شویم.

دیدگاهتان را بنویسید