مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وام یارانه کی تمام میشود/ اقساط وام یک میلیونی یارانه کی تمام میشود – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اقساط وام یارانه ای میلیونی کی تمام می شود؟ – تجارت نیوز

شب گذشته یارانه جدیدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که وام کرونا نیز از آن حذف شد. اقساط وام یارانه ای میلیونی کی تمام می شود؟
اقساط وام یک میلیون تومانی کرونا دقیقا چقدر طول می کشد؟ – برنا

حال این سوال پیش آمده که اقساط وام یارانه ای میلیونی چه زمانی تمام می شود؟ به گفته بارنی؛ در سال ۱۳۹۸ دولت در دو مرحله وام یک میلیون تومانی…
اقساط وام یک میلیون تومانی کرونی کی تمام می شود؟ | شهرارانفس

یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه ای که اگرچه قابل برداشت نیست اما از اقساط وام کرونا حذف شده است.
اقساط وام یک میلیون تومانی در ایام کرونا چه زمانی تمام می شود؟

یارانه جدید شب گذشته به حساب سرپرستان خانوارهای ایرانی واریز شد. حال این سوال پیش آمده که اقساط وام های میلیونی یارانه ای چه زمانی تمام می شود؟
اقساط وام یارانه ای 1401 چه زمانی به پایان می رسد – ایران چطور؟
https://iranchetor.com › اقتصاد

اقساط وام یارانه ای 1401 کی می شود | وام یارانه ای چه زمانی تمام می شود و اقساط یارانه چه زمانی پرداخت می شود … اما در همان زمان دولت اعلام کرد که این وام بازپرداخت نمی شود و اقساط آن از …
اقساط وام یک میلیون کرونی چه زمانی آماده می شود؟ – مشرق نیوز

مقرر شد هر ماه 35 هزار و 100 تومان از مبلغ یارانه خانوار یارانه ای کسر شود و به طور کلی مدت بازپرداخت این تسهیلات 30 ماهه است.
اقساط وام یک میلیونی کی تمام می شود؟ – عدالت

بیشتر بخوانید  هجمه رسانه‌ای برنج را گران کرد / برنج ارزان می‌شود؟ -

مقرر شد هر ماه 35 هزار و 100 تومان از مبلغ یارانه خانوار یارانه ای کسر شود و به طور کلی مدت بازپرداخت این تسهیلات 30 ماهه است.
وام اقساطی اقتصاد آنلاین

وصول سود نکول اقساط وام لغو می شود… در این بین قسط وام یک میلیونی مشمولان یارانه به 47 هزار تومان می رسد و باید از حساب یارانه کسر شود که برای خانوارهای مجرد…
چند قسط یک میلیون تومانی از وام کرونا باقی مانده است؟ – بورسان

چند اقساط از وام 1 میلیون تومانی کرونا باقی مانده یا کل اقساط وام چقدر است یا هر ماه چقدر از یارانه نقدی قسط وام کرونا کسر می شود؟

اقساط وام یارانه ای 1401 کی می شود | وام یارانه ای چه زمانی تمام می شود و اقساط یارانه ای چه زمانی تمام می شود ادامه مطلب.

در مرحله اول بازپرداخت وام کرونا، ۲۱ میلیون خانوار اعلام کردند که به این وام نیاز دارند. در مراحل ثبت نام، این ۲۱ میلیون خانوار یارانه ای درخواست خود را ثبت کردند و در نهایت در پایان خردادماه یک میلیون تومان دریافت کردند.

اما دولت در همان زمان اعلام کرد که این وام بدون بازپرداخت نیست و اقساط آن از یارانه نقدی 45 هزار تومانی هر ماه خانوار اخذ می شود.

نرخ سود این یارانه چهار درصد تعیین شد و مقرر شد تا 30 ماه دیگر از یارانه خانوار کسر شود. هر قسط این وام 35 هزار تومان اعلام شده است. دولت اولین قسط را تیرماه سال گذشته برداشت و تاکنون 12 قسط پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید  قیمت انواع سکه و طلا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / طلای ۱۸ عیار گران شد

از اقساط 30 ماهه 18 قسط باقی مانده که در مجموع حدود 630 هزار تومان می شود. یعنی یک خانوار یک نفره 14 ماه یارانه نمی گیرد یا در خانواده چهار نفره یک نفر 14 ماه یارانه نمی گیرد.

از بین این 21 میلیون خانوار، 7 میلیون خانوار فاز دوم این وام را دریافت کردند. آذرماه سال گذشته پس از اعمال محدودیت‌های کرونا، دولت باز هم پرداخت فاز دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را در دستور کار قرار داد اما این بار با مبلغ کمتر.

وزارت کار هفت میلیون خانوار واجد شرایط دریافت وام فاز دوم را شناسایی کرده است. شرایط نرخ سود و تعداد اقساط نیز مانند فاز اول چهار درصد و 30 ماه بود.

بازپرداخت اقساط این وام از آذرماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون شش قسط بازپرداخت شده و 24 قسط یعنی 840 هزار تومان باقی مانده است.

یعنی حدود 19 ماه است که این خانوارها برای یک نفر یارانه دریافت نمی کنند.

طی چند ماه گذشته بارها یارانه‌ها از مسئولان خواسته‌اند در صورت عدم افزایش یارانه حداقل اقساط وام را ببخشند، اما تاکنون خبری از بخشودگی اقساط وام کرونا منتشر نشده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *