وام فوری 100 میلیونی بدون ضامن



آنچه دیگران می خوانند:

متقاضیان وام جاری با ارائه مدارک ویژه می توانند به بانک ها و مراکز معرفی شده مراجعه کنند و به گفته بنکر تنها یک ضامن معتبر برای دریافت این وام اضطراری که سقف آن تا سقف 15 میلیون تن و بازپرداخت 36 ماهه است کافی است. . البته ناگفته نماند که گاهی به تشخیص مدیر شعبه می توان تعداد ضامن ها را به دو نفر افزایش داد. میزان سود دریافتی از متقاضیان این وام فوری متفاوت است، به این معنی که میزان کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف متفاوت باشد و مستقیماً توسط تعرفه بانک ملی تعیین می شود. وام 100 میلیونی فعلی به تازگی در دولت تصویب شده است و متقاضیان می توانند با شرایط مطلوب این تسهیلات را دریافت کنند. پرداخت وام جاری تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن یکی از دستورات جدید دولت به بانک هاست.

وام 100 میلیونی جاری بدون ضامن

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی اعلام کرد: تمامی شعب بانک های دولتی در کل کشور با توجه به تاکید رئیس جمهور و دستورالعمل های ابلاغی، آمادگی کامل پرداخت تا سقف 100 میلیون تومان بدون اخذ ضامن را دارند.

علیرضا قیطاسی گفت: شعب بانک های سراسر کشور بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر جنگ طبق منابع و بر اساس درخواست وام آماده پرداخت خدمات تا سقف یکصد میلیون تن هستند.


بیشتر بخوانید  شهادت یک جوان فلسطینی مورد اصابت گلوله جنگنده های صهیونیست

دیدگاهتان را بنویسید