وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت



آنچه دیگران می خوانند:

وام فوری وام گرفتن یکی از روش هایی است که از زمان های قدیم برای کمک به هزینه های زندگی در هر منطقه ای مورد استفاده قرار می گرفته است. وام فوری در هر بخش متفاوت است این وام ها می تواند شامل وام فوری مسکن، ازدواج، درمان و … باشد. متقاضیان برای هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک ویژه به بانک ها و مراکز معرفی شده مراجعه کنند. وام فوری به گفته بانکر، برای دریافت این وام فوریکه سقف آن تا سقف 15 میلیون تومان و مدت بازپرداخت 36 ماهه است، وجود ضامن معتبر کفایت می کند. البته ناگفته نماند که گاهی به تشخیص رئیس شعبه می توان تعداد ضامن ها را به دو نفر افزایش داد. میزان سود دریافتی از متقاضی برای این شی متغیر است به این معنا که این میزان غرامت در شهرهای مختلف می تواند کم و زیاد شود و مستقیماً توسط تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

افرادی که فاقد نقدینگی برای خرید کالاهای اساسی هستند و مشتری بانک ملت هستند می توانند از وام 200 میلیونی برای خرید کالا از این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته با این تسهیلات خرید فقط از برندهای طرف قرارداد بانک ملت امکان پذیر است. نرخ سود این وام بسته به مدت بازپرداخت حداقل 7 درصد و حداکثر 18 درصد است. حداقل مدت بازپرداخت اقساط 12 ماهه و حداکثر 60 ماه می باشد. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمناً این وام به افرادی پرداخت می شود که قبلاً از امکان خرید کالا استفاده نکرده باشند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت بازپرداخت 24 ماهه و نرخ سود 7 درصدی، مبلغ هر قسط به 30 میلیون و 902 هزار و 391 تومان می رسد. کل سود وام 16 میلیون و 316 هزار و 739 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 218 میلیون و 396 هزار و 739 تومان است.

بیشتر بخوانید  فوری؛ حقوق دقیق سربازان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد+ فیلم

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، تمامی بانک ها می توانند برای پرداخت تسهیلات خرد و تامین نیازهای اساسی مردم (خرید کالاهای اساسی، خرید خودرو و …) کارت اعتباری صادر کنند.

سقف کارت اعتباری برای عموم مردم 2 میلیارد ریال است. بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، بانک ملی پرداخت وام به صورت کارت اعتباری تا سقف 200 میلیون تومان را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است.

مهمترین شرط اخذ این وام داشتن گواهی اشتغال به کار معتبر می باشد. این مدرک اشتغال می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران یا مجوز کسب و کار برای مشاغل، کارت هوشمند برای رانندگان و غیره باشد.

سطح اعتبار کارت اعتباری:

در حال حاضر صدور کارت اعتباری برای افراد و گروه ها از یک میلیون تومان تا 200 میلیون تومان در تمامی شعب بانک ملی ایران امکان پذیر است.

توجه: سقف کارت اعتباری 200 میلیون تومان است و اگر فردی نتواند اقساط خود را بازپرداخت کند یا نیاز به وام کمتری داشته باشد، می تواند مبالغ کمتری مثلاً 100 میلیون یا 50 میلیون تومان دریافت کند.

مزایا و ویژگی های کارت های اعتباری بانک ملی ایران:

قدرت خرید خود را افزایش دهید

مدیریت هزینه و آزادی پرداخت

یک راه حل مدرن و آسان به جای اشیاء میکرو

تکمیل کارت اعتباری پس از پرداخت هر قسط

انتخاب شرایط پرداخت اقساطی با توجه به انتخاب دارنده کارت

کارت بانک ملی

شرایط عمومی اخذ کارت اعتباری بانک ملی:

1- حداقل 18 سال سن داشته باشد

۲- دارا بودن یکی از انواع حساب های سپرده سرمایه گذاری جاری، پس انداز یا کوتاه مدت در شعب بانک ملی ایران.

3- نداشتن سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی در شبکه بانکی کشور

4- ارائه ضمانت نامه یا اسناد مورد قبول بانک

نرخ بهره برای وام کارت ملی:

نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران در حال حاضر بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار (نرخ سود قراردادهای ارزی) سالانه 18 درصد است.

بیشتر بخوانید  ۱۰ گیاه آپارتمانی محبوب و برتر که همه دوستشان دارند!

کارمزد سالانه کارت اعتباری:

یک درصد اعتبار تخصیصی روی کارت های اعتباری به عنوان آبونمان یک ساله خدمات کارت اعتباری دریافت می شود به عنوان مثال برای کارت اعتباری 200 میلیون تومانی 2 میلیون تومان شارژ می شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام 200 میلیون تومانی:

وثیقه و ضامن برای اخذ این وام بر اساس رتبه اعتباری متقاضی و بر اساس تصمیم کمیته اعتبار شعبه می باشد و در اغلب موارد 3 یا 2 ضامن با تلفیق قسط و حساب جاری اخذ می شود.

سایر شرایط اخذ وام با کارت اعتباری:

وام گیرنده و ضامن نباید چک های برگشتی و اموال معوق و مشکوک الوصول داشته باشند.

شرایط دریافت وام فوری

وام فوری

اگر مشتری قبلاً از بانک دیگری کارت اعتباری دریافت کرده باشد، می تواند تا سقف 200 میلیون تومان مابه التفاوت از تمامی شعب بانک ملی دریافت کند، اما اگر قبلاً از شعب بانک ملی کارت اعتباری دریافت کرده باشد، پس از تسویه وام جاری، می تواند از کارت اعتباری جدید 200/000/000 تومانی استفاده کند

این بانک در قالب تفاهم نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، طرح اشتغال پایدار را ترسیم و از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند. بر اساس طرح مذکور، 30 میلیون تومان اعتبار به شرکت های دانش بنیان که زمینه اشتغال هر فرد جویای کار را فراهم می کنند، پرداخت می شود. به عنوان مثال اگر شرکتی 15 نفر پرسنل داشته باشد، میزان تسهیلات آن به 450 میلیون تومان می رسد. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. همچنین بر اساس این طرح امکان پرداخت سود به کارآفرینان واقعی نیز وجود خواهد داشت.

دارندگان سپرده کرز الحسنه در بانک صادرات باید از وام 50 میلیون تومانی برای خرید کالا در فروشگاه های اسنوا استفاده کنند. این وام به افرادی پرداخت می شود که دارای ضامن رسمی بوده و هیچ گونه بدهی معوق یا چک برگشتی به نام آنها در سیستم بانکی ثبت نشده باشد. نرخ سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه است.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود و مدت بازپرداخت، هر قسط مبلغ یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مدارس کرج فردا تعطیل است

بانک صادرات ایران در 24 شهریور 1331 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه مزایای بانکی بهتر به شهروندان، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جذب سرمایه های داخلی و پس اندازهای اندک و همچنین ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری در کلیه فعالیت های اقتصادی از اهداف اولیه این بانک اعلام شده است.

در حال حاضر این بانک با استفاده از روش های نوین بانکی و منابع داخلی، انواع مزایا و خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

اکنون عوامل این بانک در تلاش هستند تا با کمترین اتلاف وقت و هزینه، وام هایی مانند ازدواج و زایمان را به مشتریان پرداخت کنند. در همین راستا این گروه طی 3 ماهه امسال بیش از 26 هزار فقره وام ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان خود پرداخت کرده است.

افرادی که می خواهند 300 میلیون تومان وام بگیرند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات برای افراد حرفه ای در نظر گرفته شده و با سود 18 درصد پرداخت می شود. برای دریافت این وام نیاز به داشتن سند ملکی دارید. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز کار یا مجوز کار معتبر را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است سپرده های وام گیرندگان تا پایان پرداخت اقساط مسدود نخواهد شد و امکان استفاده از سپرده خود را دارند. حداکثر مدت بازپرداخت اقساط وام حرفه ای ها 60 ماه اعلام شده است.


دیدگاهتان را بنویسید