مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وام فوری۵۰ میلیون تومانی بانک صادرات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

وام فوری وام گرفتن یکی از روش هایی است که از زمان های قدیم برای کمک به هزینه های زندگی در هر منطقه ای مورد استفاده قرار می گرفته است. وام فوری این وام ها در هر بخش متفاوت است وام فوری وی به مسکن، ازدواج، درمان و… اشاره کرد. متقاضیان هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک ویژه به بانک ها و مراکزی که معرفی شده اند مراجعه کنند. وام فوری به گزارش بنکر، برای دریافت این وام فوری که سقف آن تا سقف 15 میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن 36 ماه است، تنها ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی به تشخیص رئیس شعبه می توان تعداد ضامن ها را به دو نفر افزایش داد. میزان سود دریافتی از متقاضی برای این شی متغیر است به این معنا که این میزان غرامت در شهرهای مختلف می تواند کم و زیاد شود و مستقیماً توسط تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

دارندگان سپرده کرز الحسنه در بانک صادرات باید از وام 50 میلیون تومانی برای خرید کالا در فروشگاه های اسنوا استفاده کنند. این وام به افرادی پرداخت می شود که دارای ضامن رسمی بوده و هیچ گونه بدهی معوق یا چک برگشتی به نام آنها در سیستم بانکی ثبت نشده باشد. نرخ سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه است.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود و مدت بازپرداخت، هر قسط مبلغ یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  ویدئویی وایرال از برف بازی مشهدی ها در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد | ببینید.

بانک صادرات ایران در 24 شهریور 1331 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه تسهیلات بانکی بهتر به شهروندان، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جذب سرمایه های داخلی و پس اندازهای اندک و همچنین ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری در کلیه فعالیت های اقتصادی از اهداف اولیه این بانک اعلام شده است.

در حال حاضر این بانک با استفاده از روش های نوین بانکی و منابع داخلی، انواع مزایا و خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

اکنون عوامل این بانک در تلاش هستند تا با کمترین اتلاف وقت و هزینه، وام هایی مانند ازدواج و زایمان را به مشتریان پرداخت کنند. در همین راستا این گروه طی 3 ماهه امسال بیش از 26 هزار فقره وام ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان خود پرداخت کرده است.

افرادی که می خواهند 300 میلیون تومان وام بگیرند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات برای افراد حرفه ای در نظر گرفته شده و با سود 18 درصد پرداخت می شود. برای دریافت این وام نیاز به داشتن سند ملکی دارید. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز کار یا مجوز کار معتبر را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است سپرده های وام گیرندگان تا پایان پرداخت اقساط مسدود نمی شود و امکان استفاده از سپرده خود را دارند. حداکثر مدت بازپرداخت اقساط وام حرفه ای ها 60 ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک همان مبلغ وام 300 میلیون تومانی را با سود و مدت تعیین شده به مشتریان پرداخت کند، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 618 هزار و 28 تومان خواهد بود. سود کل این وام 157 میلیون و 81 هزار و 694 تومان و مجموع مبلغ مفعول و سود آن 445 میلیون و 610 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید  خرید گل تشکر؛ بهترین راه برای بیان زیباترین و خالصانه ترین احساس

تورم افسارگسیخته در اقتصاد ایران باعث شده است تا از وام های بانکی برای خرید مایحتاج اولیه مانند لوازم خانگی، تلفن همراه، تعمیر و بازسازی خانه و … استفاده کنیم.

یکی از گزینه های پرداخت بانک که برای همه اقشار زحمتکش جامعه قابل استفاده است و برای دریافت آن نیازی به مدرک و شغل خاصی نیست، کارت اعتباری است.

بر اساس آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار، در اکثر بخشنامه ها سقف کارت اعتباری از 500 میلیون ریال به 2 میلیارد ریال افزایش یافته است. و بانک ملت سقف کارت اعتباری را طبق دستورالعمل بانک مرکزی به 200 میلیون تومان افزایش داد و به تمامی شعب خود در کشور اطلاع رسانی کرد.

مدت بازپرداخت اقساطی تا 48 ماه می باشد البته در صورت داشتن اعتبار اعتباری مشتری امکان بازپرداخت 60 ماهه نیز وجود دارد.

شرط اساسی دریافت وام کارت اعتباری، ضمیمه مدرک درآمد و مدرک اشتغال به توانایی پرداخت اقساط این وام است.

با توجه به اینکه اقساط این شیء در صورت بازپرداخت 48 ماهه حدود 5 میلیون و صد هزار تومان است، مشتری باید مدارک لازم را که نشان دهنده توانایی پرداخت اقساط باشد به بانک ارائه کند.

به عنوان مثال اگر فردی حقوق می گیرد با توجه به اینکه 40 درصد حقوق دریافتی بانک ملاک بازپرداخت اقساط است، خالص حقوق وی باید حداقل 13 میلیون تومان باشد.

توجه داشته باشید سقف کارت اعتباری 200 میلیون تومان است و در صورتی که درآمد فرد کمتر باشد یا نیاز به تسهیلات کمتری داشته باشد می تواند با مبلغ کمتری مثلا 100 میلیون، 50 یا 30 درخواست وام بدهد. میلیون تومان.

بیشتر بخوانید  رمزگشایی از آدرس اشتباه بایدن در فلسطین در حالی که

سال گذشته برای دریافت وام نیازی به کارت اعتباری نبود اما با توجه به سیستم های جدید بانکی امسال نیاز به ایجاد کارت اعتباری برای دریافت وام وجود دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *