وام ضروری 30 میلیون تومانی بانک تجارت



آنچه دیگران می خوانند:

وام فوری در واقع نوعی وام است که در آن شخص یا مؤسسه وام دهنده در ازای دریافت نرخ سود ثابت و معین، مقدار معینی وجه نقد را به وام گیرنده می پردازد. حداکثر سقف وام فوری تعیین هر ترم، بر اساس سطوح تحصیلی متفاوت است. مدارک ارسالی بسته به نوع رویداد برای اخذ وام مورد نیاز متفاوت است. مبلغ و شرایط ثبت نام وام فوری در بانک های مختلف کشور متفاوت است. میزان وام فوری این بستگی به مبلغ قبض و عملکرد حساب بانکی دارد.

متقاضیان دریافت وام 30 میلیونی بانک تجارت باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده وام را داشته باشند. با این تسهیلات، افراد امکان خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند.

افراد واجد شرایط برای دریافت این وام باید ابتدا رسید خرید را به شعبه مورد نظر تحویل دهند. فروشگاه هایی که با این طرح قرارداد بسته اند پاکشوما و الکترونیک هستند. برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی الزامی است. نرخ سود این وام 15 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه است.

با توجه به این مبلغ وام، میزان سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. تمامی سود این وام 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و کل مبلغ وام و سود 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان خواهد بود.

افرادی که پول نقد برای خرید کالا ندارند و مشتری بانک آیده هستند می توانند از مزایای طرح طراوت استفاده کنند. این وام 50 میلیون تومانی به صاحبان سپرده های بلندمدت بانک آینده اعطا شد.

بیشتر بخوانید  حمله تروریستی علیه وزارت کشور ترکیه در آنکارا

سود وام طرح بانک طراوت آینده بسته به مدت بازپرداخت متفاوت است و به حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه می رسد. دو نوع ضمانت انسداد سپرده و ضامن رسمی برای اخذ این وام وجود دارد. مدت زمان لازم برای پرداخت اقساط این تسهیلات حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه می باشد. افرادی که خواهان این وام هستند می توانند کالای مورد نظر خود را فقط در فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده خریداری کنند. علاوه بر این، متقاضیان ملزم به پرداخت هزینه های اضافی درخواست و اعتبار هستند.

در صورت بازپرداخت حداکثر مبلغ وام با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت 12 ماهه، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 442 هزار و 439 تومان خواهد بود. کل سود مبلغ این وام با شرایط مشخص شده 3 میلیون و 309 هزار و 273 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 50 میلیون و 58 هزار تومان است.

افرادی که برای تامین نیاز مالی یا تعمیر مسکن نیازمند وام هستند و از مشتریان بانک جهانگردی هستند، می توانند از تسهیلات 500 میلیون تومانی طرح «6 در 4» این مجموعه بهره مند شوند.

دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک توریستیچکا امکان درخواست تسهیلات طرح 6 تا 4 را دارند که نرخ سود این وام 4 درصد و مدت بازپرداخت آن 60 ماه می باشد. مبلغ این وام بر اساس گردش حساب و میزان سپرده مشتری تعیین می شود. ضمانت اصلی پرداخت این وام مسدود شدن سپرده است. بنابراین سپرده مشتری در بانک تا پایان مدت پرداخت این شی مسدود خواهد شد. البته در مدت انسداد سپرده سود 6 درصدی به آن تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید  محل برگزاری فینال جام حذفی اعلام شد

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با سود و مدت بازپرداخت مشخص شده به متقاضیان پرداخت کند، مبلغ اقساط آن 9 میلیون و 208 هزار و 261 تومان خواهد بود. کل سود مبلغ این وام 52 میلیون و 495 هزار و 662 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 551 میلیون و 33 هزار و 333 تومان است.

وام ساخت و ساز به دو صورت کرز الحسنه و قرارداد جعاله تصویب می شود. وام تا سقف 2 میلیون تومان و نرخ کارمزد آن 2 درصد است. مشتریان برای دریافت وام باید 30 گرم طلای زینتی را نزد بانک کارگشای واریز کنند. حداکثر زمان بازپرداخت وام یک سال و فقط یک قسط می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید