وام توسعه سردشت 82 درصد افزایش یافت



اقصا نخشی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سهم از وام های این شهر از طریق وام به دارایی های استانی پایتخت ، خطوط قانون استفاده متعادل از امکانات در کشور ، سه درصد نفت و گاز ، 27 درصد مالیات بر ارزش افزوده “و وام های ملی و استانی در نظر گرفته می شود.

وی اظهار داشت: با اولویت برای نیازهای شهر ، بیشترین سهم بودجه در بخشهای توسعه شهری ، روستایی و عشایری خدمات ، فرهنگ و هنر ، آموزش ، ورزش و جوانان ، حمل و نقل ، منابع آب ، کشاورزی و به ترتیب سلامتی.
نخشی پور با تأکید بر اینکه کمیته برنامه ریزی خط مشی و سندی را برای برنامه ریزی ، توسعه و نقشه راه شهر تعیین می کند ، افزود: همه روسای دستگاه ها و دستگاه های مرتبط باید برای اجرای برنامه های این کمیته و جذب وسایل ارتباطی تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه هرچه مدیران فعال و توانمند بیشتری در جذب وام داشته باشند ، می توانند بودجه بیشتری را جذب کنند ، گفت: اولویت مدیران در جذب و مصرف وام با پروژه های نیمه تمام است.

فرماندار سردشت تعیین اولویت ها را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات این شهرستان دانست و اظهار داشت: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات عمومی بر اساس حل مشکلات مردم در مناطق موجود برنامه ریزی کنند.

وی گفت: در سال 1999 مبلغ کل وامها 356 میلیارد ریال از منابع مختلف بود که 30 درصد آن اعطا شد.

بیشتر بخوانید  25 مدل گلدان مشکی رنگ مناسب هر سبک دکوراسیون و هر سلیقه

به گزارش ایرنا ، شهر سردشت در قسمت جنوبی آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر ، سه منطقه ، مرکزی و وزینه با 6 روستا و 246 روستا و 120 هزار نفر جمعیت است.

دیدگاهتان را بنویسید