وام اضطراری 50 میلیونی بدون بانک سپه



به گزارش سلام نو، مزایای فعلی خرید کالاهای بادوام ارائه شده به مشتریان توسط بانک های ملت و سپه با نام طرح «شاپ کارت» در بانک ملت و همچنین «بهین کارت» در بانک سپه ارائه می شود.

متقاضیان می توانند بلافاصله و در اسرع وقت 50 میلیون تومان برای خرید کالای بادوام از این دو بانک عامل دریافت کنند. شرایط این دو ساختمان تقریباً مشابه یکدیگر است، اما در جزئیات تفاوت هایی وجود دارد که در زیر به هر یک اشاره می شود;

“شاپ کارت” بانک ملت

تسهیلات فوری بانک ملت برای خرید کالاهای بادوام به طرح «شاپ کارت» معروف است. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید قبل از هر اقدامی سپرده قرض الحسنه در بانک ملت داشته باشند. مشتریانی که دارای این حساب سپرده در بانک ملت هستند می توانند با معرفی ضامن رسمی معتبر در یکی از شعب بانک ملت بلافاصله 50 میلیون تومان تخفیف دریافت کنند.

حداقل نرخ سود این وام 10 درصد است و بسته به مدت بازپرداخت متغیر است. مدت بازپرداخت اقساطی 36 ماهه است اما متقاضیان می توانند در مدت زمان کوتاه تری نسبت به تسویه تسهیلات اقدام کنند. در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با سود 15 درصد به متقاضیان پرداخت کند و مدت بازپرداخت آن نیز 36 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط یک میلیون و 733 هزار و 266 تن خواهد بود.

کل سود این تسهیلات 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مبلغ کل وام و سود 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان است.

“بهین کارت” بانک سپه

بیشتر بخوانید  بزرگترین مجتمع آب درمانی مدرن در مشگین شهر در کوتورسویی افتتاح شد

به مشتریان واجد شرایط 50 میلیون تسهیلات جاری برای خرید کالاهای بانک سپه به نام «بهین کارت» ارائه می شود. مشتریان با دریافت این وام تنها از فروشگاه هایی که امضاء کننده قرارداد بانک سپه هستند امکان خرید را خواهند داشت. متقاضیان بهترین کارت اعتباری مانند طرح فروشگاه کارت بانک ملت باید دارای حساب سپرده قرض الحسنه بانک سپه بوده و ضامن رسمی معتبر برای ضمانت به بانک عامل بیاورند.

حداکثر سود این وام 18 درصد و مدت بازپرداخت آن 36 ماه است. مبلغ اقساط وام 50 میلیون تومانی با سود و مدت بازپرداخت ذکر شده یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود. کل سود مبلغ این وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود آن 65 میلیون و 127 هزار و 312 تومان است. اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید