وام از شهرستانهای لامرد و مهر افزایش یافت


به منظور توزیع وامهای استانی 3 درصدی نفت و گاز و تعادل ، جلسه کمیته برنامه ریزی شهری لامرد و مهر با حضور روسای ادارات ، شهرداران و مناطق تابعه و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه سازمان استان فارس در لامرد و شهرستانهای مهر.

وام از شهرستانهای لامرد و مهر افزایش یافت

سید محمد موسوی شهردار مهر در این نشست گفت: 40 میلیارد تن وام استانی ، 3 درصد نفت و گاز و مابقی سهم شهر مهر توزیع شده است.

در همین رابطه فرماندار شهرستان مهر گفت: 3 میلیارد و 800 میلیون تن وام استانی و 19 میلیارد و 28 میلیون تن وام مانده و همچنین 17 میلیارد و 485 میلیون تن وام 3 درصد نفت و درآمد گاز از شهرستان مهر ، که عمدتا در بخش های آب و فاضلاب ، حمل و نقل ، توسعه خدمات شهری و روستایی ، کشاورزی و منابع طبیعی و آموزش و پرورش است ، که در بخش های مرکزی ، ماورایی ، چوپانی و اسیر شهر مهر توزیع می شود .

موسوی افزود: امسال وامها 87 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان مهر همچنین اظهار داشت: علاوه بر این وامها ، وام آبهای روستایی و عشایر راههای روستایی و رفع محرومیتها پس از اعلام مفاد اجرایی وامهای مذکور تعیین و اعلام می شود ، سهم شهر مهر.

وام از شهرستانهای لامرد و مهر افزایش یافت

همچنین حسین شعبانی فرماندار لامرد از جمله بخشداران و مدیران اجرایی این شهرستان گفت: بخشهای ترازنامه 13 میلیارد و 420 میلیون تومان است.

شعبانی نژاد گفت: اعتبار کل شهرستان لامرد در سال جاری 46 میلیارد و 600 میلیون تن است که نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید  رقص و آواز شقایق دهقان در شب سال نو

فرماندار لامرد گفت: این وامها بر اساس نیاز و اولویت در اختیار دستگاههای اجرایی شهرستان قرار می گیرد و مدیران اجرایی باید مراقب روند مذاکره و انتخاب پیمانکاران باشند تا وامهای شهر در شهرستان مسدود نشود. استان.

شهرهای لامرد و مهر به ترتیب در 330 و 365 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید