مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

والیبال ایران و مبارزه با رقبای مسلح تا دندان / مبارزه ، پیروزی و حماسه آفرینی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس فارس ، تیم ملی والیبال مردان به رهبری ولادیمیر آلکنو در روز چهارشنبه هفته گذشته توسط بازیکنان (رضا عابدینی و مهتاب میرزاجانپور) ، دستیار مربیان (عظیم جزیده ، کامبیز یاگوبی و داود موکبلی) ، تحلیلگر دوم (علی تاجودین) ، ماساژور (علیرضا شیادجاره) سرپار) ، مصطفی الماسپور (سالن) و مدیر تأمین) و سایر همكاران كه در طول اردو تمام وقت به تیم ملی خدمت می كردند نیز از سعید معروف ، جواد كریمی ، سید محمد موسوی ، مسعود گلمی ، علیها آل ، امیر گافور ، صابر منتخب كاظمی ، میلاد عبادی پور تشکر و خداحافظی كردند میثم صالحی ، مرتضی شریفی ، مهدی مرندی و آرمان صالحی به عنوان 12 بازیکن اصلی که در بازی های المپیک 2020 توکیو شرکت کردند.

ولادیمیر آلکنو (سرمربی) ، توماسو توتولو (دستیار اول) ، محمدرضا تندروان (دستیار دوم) ، سیامک افروزی (پزشک و درمانگر) ، مهدی حباز (بدنساز) ، نوید مشجاری (تحلیلگر) و مانلی کسرایی (مترجم) قاب اعضای فنی تیم ملی و امیر هوشبر مسئولیت تیم ملی را بر عهده دارند.

کاروان والیبال ایران پس از درگیری زیاد و علی رغم زمینه های عجیب و غریب ، برای خلق حماسه به توکیو رفت. مردان بی تجربه ایرانی در این دوره از مسابقات با تیم های بزرگی مانند لهستان ، ایتالیا ، کانادا ، ژاپن و ونزوئلا آنها در یک گروه هستند.

والیبالیست های ایرانی قبل از حضور در المپیک هیچ بازی دوستانه ای انجام ندادند و فقط در لیگ ملت ها در سال 2021 بازی کردند. علاوه بر این ، کادر فنی تیم ملی در قالب کلی عوض شده ایران تنها تیمی است که قبل از شروع بازیهای المپیک مربی خود را تغییر داده است ، که دارای دو جنبه مثبت و منفی خواهد بود. از جنبه مثبت ، ممکن است حریفان ایران نتوانند درستی و صحیح از تفکرات کادر تیم ملی تحلیل کنند و از طرف منفی ، کادر فنی هنوز نتوانسته است به توانایی های واقعی خود برسد. بازیکنان ایرانی برای فهمیدن

بیشتر بخوانید  بازگشایی متفاوت مدارس در مهر امسال

در هر صورت ، میدان بزرگی به نام المپیک محل آزمون و خطا نیست و بازیکنان والیبال امیدوارند تانک روسی دانش کافی در مورد تیم ملی را کسب کرده و بتواند افتخاری را که با تیم ملی روسیه در المپیک ریو کسب کرده ، دوباره بدست آورد ایران یک بار دیگر. همه تیم های بازی های المپیک تا دندان مسلح هستند و فدراسیون ایران سعی کرده بهترین شرایط را برای حضور ملی پوشان در توکیو برای تیم ملی فراهم کند.

دانش آموزان آلکنو که دومین دوره بازی های المپیک خود را پشت سر می گذارند ، روز شنبه (2 اوت) به مصاف لهستان می روند. بازی ایران و لهستان به دربی جهانی در دنیای والیبال تبدیل شده و همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است ، حال تصور کنید این بازی در بازی های المپیک برگزار شود.

دومین حریف تیم ایران در روز دوشنبه ، 25 آگوست ، ونزوئلا خواهد بود. بسیاری از کارشناسان ممکن است از قبل ایران را برنده این نشست بدانند ، اما این طور نیست. همه حریفان با 100 انگیزه وارد المپیک می شوند و تا آخرین لحظه برای پیروزی می جنگند. ونزوئلا نیز همین وضعیت را دارد و وقتی به جمع 12 تیم المپیک می رسد ، به این معنی است که توانایی بالایی دارد و نباید که دست کم گرفته شده

ایران در سومین بازی خود چهارشنبه 27 آگوست به مصاف شاگردان گلن هاگ می رود.

کانادایی ها در لیگ ملت ها به ایران باختند ، اما قصد داشتند در راس المپیک قرار بگیرند. پیروزی ایران مقابل کانادا در آخرین بازی باعث افزایش روحیه بازیکنان کشورمان شد اما در هر صورت کانادا تیمی است که می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد.

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

روز جمعه ، 29 آگوست ، ایران به مصاف ایتالیا می رود. در آخرین دوره المپیک ، افرادی که لاجوردی پوشیده بودند توانستند با عبور از سد ایران به نیمه نهایی برسند. اگرچه تیم ایران موفق شد ایتالیا را در لیگ ملت ها شکست دهد ، اما همه هواداران والیبال می دانند که هیچ یک از بازیکنان اصلی این تیم در لیگ ملت ها حضور نداشتند. اکنون مردان سرزمین چکمه ها با تمام وجود به توکیو سفر کرده اند و قصد دارند بر روی سکوهای المپیک قرار بگیرند.

نبرد تمام آسیایی در آخرین روز مسابقات مقدماتی بازی های المپیک 2020 توکیو بین ایران و ژاپن خواهد بود. این بازی روز یکشنبه 31 آگوست برگزار می شود و علاوه بر حساسیت مرتبط با المپیک ، جنبه معتبری نیز دارد. والیبال ایران. دانشجویان الکنو اولین قدرت در آسیا محسوب می شوند و ژاپنی ها جدی ترین رقبای آنها هستند. بنابراین پیروزی برابر این تیم در زمین خودشان حتی برای والیبال ایران بیش از شبانه مهم است.

تیم ایران در مسابقات المپیک توکیو با میانگین سنی 27.5 سال با سعید معروف ، بازیکن 35 ساله تیم ملی و مرتضی شریفی ، 22 ساله ، جوان و مسن ، شرکت کردند. بازیکنان جوان و آینده دار دیگری مانند جواد کریمی ، صابر کاظمی و علی عسگر محراد نیز در تیم ملی حضور دارند که پس از المپیک نیاز به توجه ویژه دارد.

همه بازیکنان والیبال علی رغم انتقاداتی که در مورد موضوعات مختلف دارند ، نه تنها در طول بازی های المپیک مکلف به سکوت هستند بلکه از تیم ملی نیز حمایت می کنند. هر افتخاری که شهروندان در بازیهای المپیک کسب می کنند برای همه اعضای این رشته است و نباید از طرف شخص خاصی نوشته شود. ملی گرایان کشور ما این توانایی را دارند که در جنگ با غول های جهان پیروز شوند و پرچم کشورمان را بار دیگر برافراشته کنند. موفقیت والیبال و تحقق آرمان فدراسیون ، در واقع ، حماسه آفرینی است که همه در انتظار آن هستیم. پس بجنگید ، پیروز شوید و حماسه شوید.

بیشتر بخوانید  تصویب بزرگراه لامرد-پارسیان در کابینه - آژانس مهر اخبار ایران و جهان

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *