واسطه های قدرتمند در تجارت مجازی ، ارزهای رمزپایه و …


واسطه های قدرتمند در تجارت مجازی

MeetNews CoinDesk در گزارشی نوشت: با پیشرفت تجارت به تجارت آنلاین ، به طور فزاینده ای توسط واسطه هایی که ارزش های خود را تحمیل می کنند حذف می شود. بنابراین افراد به ناچار به فرصت های دیگری نیاز دارند.

در دنیای قدیم معاملات فیزیکی در فروشگاه های فیزیکی انجام می شد. تجارت به طور پیش فرض تقریباً همیشه در برابر سانسور مقاوم است. شما قبض ها را به یک نانوایی یا سلمانی می دهید و در عوض نان یا لوازم آرایشی می گیرید. بنابراین ، هیچ گروه سومی نمی تواند گزینه های شما را حدس بزند یا انتخاب شما را تغییر دهد. وقتی تجارت به صورت آنلاین انجام می شود ، معاملات بیشتری از طریق واسطه های قدرتمندتر کنترل و انجام می شود.

تیم پاستور ، محقق مستقلی در مورد هویت و اعتبار سیستم های نظیر به نظیر (P 2 P) ، گفت: “مدل های تجارت الکترونیکی نظیر به نظیر هنوز در مقیاس ناشناخته است.” البته ، مردم از ابتدا معاملات خود را با شرکا انجام می دادند ، اما این معاملات دیجیتالی مهره جادویی دیگری است که هنوز به طور کامل درک نشده است.

وی گفت: در صورت حذف واسطه ، خرید و فروش هم برای خریدار و هم برای فروشنده ارزان تر خواهد بود. یا از eBay ، یک شرکت تجارت الکترونیک چندملیتی ایالات متحده ، آمازون ، یا حتی Netflix ، یک شرکت بسترهای نرم افزاری و محتوایی ایالات متحده ، یا Spotify ، یک شرکت موسیقی ، پادکست و رسانه های ویدیویی ، سفارش دهید یا “از یک فروشگاه محلی به یک پیتزا فروشی فکر کنید. نه زیرساخت متمرکز بین خریداران و فروشندگان ، همیشه برای حفظ زیرساخت های ساختار و ایجاد و نگهداری مشاغل پرداخت می شود. “

بیشتر بخوانید  ایا مدارس سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است | چه شهرهایی فردا تعطیل است 8 اسفند 1402

سیستم نظیر به نظیر به شبکه ای از رایانه ها گفته می شود که از ساختار توزیع شده پیروی می کنند و از طریق اینترنت به یکدیگر متصل می شوند. بدون نیاز به سرور مرکزی ، پرونده ها بین این رایانه ها به اشتراک گذاشته می شوند. در واقع ، هر رایانه در شبکه شرکا هم سرور است و هم کاربر. رایانه برای اتصال به یک شبکه برابر به اینترنت و نرم افزار نیاز دارد. پس از اتصال ، شبکه به شما امکان می دهد فایلهای رایانه ای افراد دیگر را جستجو کنید تا افراد دیگر بتوانند فایلهای رایانه شما را جستجو کنند. در واقع ، کاربران به همه پرونده های رایانه شما دسترسی ندارند. در عوض ، آنها فقط به پرونده هایی دسترسی خواهند داشت که شما در یک پوشه مخصوص در رایانه خود قرار داده اید و آنها را به اشتراک گذاشته اید.

اگر از هزینه ها بگذریم ، مثال دکتر سئوس نشان می دهد که حذف قدرت واسطه ها هنگامی که از معاملات بی ضرر جلوگیری می کنند ، به یک مشکل تبدیل می شود. بیت کوین مقاومت در برابر سانسور پرداخت های دیجیتالی را بازیابی می کند. بازار آزاد نیز همین کار را برای تجارت انجام داد ، اما کنترل کمی وجود داشت.

Miner Mining Value (MEV) به دلیل استراتژی های مخرب فزاینده ای که معدن کاران برای بدست آوردن آن استفاده می کنند ، در چند ماه گذشته یکی از موضوعات داغ جامعه اتریوم بوده است. طبق FlashBoot ، یک سازمان تحقیق و توسعه که برای کاهش و جلوگیری از عوارض جانبی منفی تکنیک های استخراج MEV ، از اول ژانویه سال 2020 ، حدود 765 میلیون دلار درآمد از ماینرهای اضافی از طریق روش های مختلف MEV ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید  دانلود نوحه دردیمیز وار بیرینه لیک بو دردی دمروخ ریمیکس

استخراج کنندگان دهلیز حداکثر مبلغی را می توانند دریافت کنند که با ثبت سفارش معاملات درون بلاکی بدست آورند. توانایی سفارش معاملات به معدنچیان اجازه می دهد تا در مبادلات غیرمتمرکز (DEX) معامله کنند و از طریق آگهی های غیر متمرکز از آربیتراژ قیمت ، اختلاف قیمت همزمان یک دارایی بین دو یا چند بازار ، استفاده کنند. روبات ها به طور معمول برای شناسایی ، بهره برداری و دستکاری سودهای تجاری در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز اتریوم برنامه ریزی می شوند.

همانطور که در نمودار مشاهده می شود ، حداکثر مقدار استخراج استخراج کننده به دنبال حجم مبادلات در مبادلات غیرمتمرکز است. زیرا افزایش نقدینگی و حجم معاملات در مبادلات غیرمتمرکز منجر به سودآوری بیشتر و افزایش فرصت ها می شود. منتقدان Miner Maximum Extractable Tactics معتقدند که روند بازیابی ارزش اضافی با سفارش معاملات ، یکپارچگی شبکه اتریوم را تهدید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید