واریز 25 میلیون تن به حساب اعضای تیم منتخب پارالمپیک – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهروحید گوبادی دانا ضمن حضور در جلسات تمرینی ورزشکاران پارالمپیک گفت: 25 میلیون تن قبل از اعزام به توکیو واریز می شود. ما امیدواریم که آنها مدال های رنگی را که افتخار جمهوری اسلامی ایران است ، در این مورد وزارت ورزش و دیگران به دست آورند. مجموعه ها او از آنها قدردانی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا سازمان اجتماعی؟ همچنین پشتیبانی می شود ادامه دارد؟ وی افزود: “در المپیک 2021 توکیو شاهد هستیم که امسال حدود 64 فرد معلول ، که با یک سال تاخیر انداختن تشکیل خواهد شد شرکت خواهد کرد. این حمایت در سالهای اخیر وجود داشته است. ما سعی کردیم این حمایت را تقویت کنیم. حضور و ایستادن آنها در کنار این عزیزان اقدام به به ما انرژی و امید می دهد.

گوبادی دانا ادامه داد: “افرادی که هیچ محدودیت جسمی ندارند نیز با دیدن این افراد روحیه و امید می گیرند و آنها نشان داده اند که محدودیت های موجود در اثر مشکل جسمی که برای آنها بوجود آمده است مانع از درخشش آنها در صحنه جهانی نمی شود و می توان در زمینه ورزش ، داشتن محدودیت های جسمی و حرکتی و سربلندی کشور درخشید.

رئیس سازمان دولت برای مراقبت های اجتماعی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: سعی کردیم صندلی ها و سالن های ورزشی را در سازمان اجتماعی برای افراد معلول اختصاص دهیم. در زمینه تقویت ورزش های همگانی برای افراد معلول ، فعالیت های خوبی در سازمان اجتماعی شکل گرفته است تا افراد معلول در شهرها و روستاها در گوشه خانه باقی نمانند. در صحنه ملاقات وارد شوید و از طریق فعالیت های ورزشی دوباره به زندگی و تلاش امیدوار باشید لاغری برای حضور در این عرصه ملاقات هم جامعه و هم خانواده های آنها را نشان دهید و روحیه خانواده ها و جامعه ورزشی را تقویت کنید.

بیشتر بخوانید  گزارش پزشکی قانونی در مورد فوت داریوش مهرجویی و همسرش اعلام شد

وی افزود: تمام تلاش ما در راستای ایجاد زمینه های لازم برای حضور افراد معلول در زمین است. ملاقات فضای فیزیکی را در یک محیط ورزشی ، فرهنگی ، هنری و اجتماعی فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید