مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واریز یارانه نقدی جدید بحساب این خانوارها

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

یارانه / یارانه از زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد پرداخت شده است. یارانه باید برای دهک های پایین جامعه نتیجه می داد. یارانه هر ماه توسط سرپرست خانواده در نظر گرفته می شود. یارانه پول زیادی نیست.

رحیم زارع درباره میزان یارانه مالی که در سال آینده پرداخت می شود، گفت: دولت پیش بینی کرد با حذف ارز ترجیحی میزان یارانه مالی افزایش یابد. کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرده و در نتیجه یارانه نقدی در سال آینده افزایش نخواهد یافت. البته نهایی شدن این موضوع منوط به تایید عمومی است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: یارانه نقدی در سال آینده تغییر نخواهد کرد. آنها را برای یارانه بررسی کنید.

رحیم زارع درباره میزان یارانه مالی که در سال آینده پرداخت می شود، گفت: دولت پیش بینی کرد با حذف ارز ترجیحی میزان یارانه مالی افزایش یابد. کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرده و در نتیجه یارانه نقدی در سال آینده افزایش نخواهد یافت. البته نهایی شدن این موضوع منوط به تایید عمومی است.

وی افزود: کمیسیون تلفیق همچنین با اختصاص 9 میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و 3 میلیارد دلار معادل 75 هزار میلیارد تومان برای خرید گندم از سوی دولت موافقت کرده است. خرید گندم از محل یارانه تبصره 14 که از کیلویی 7000 تومان به 9500 تومان افزایش یافت. در این شرایط میزان یارانه ها در سال آینده تغییری نخواهد کرد و مانند سال های گذشته خواهد بود زیرا بودجه ای برای افزایش یارانه نقدی وجود ندارد و تمام اعتبارات برای واردات کالاهای اساسی و خرید گندم از محل تخصیص ارز ترجیحی داده می شود. .

بیشتر بخوانید  تست شخصیت | رژ لب مورد علاقه تو انتخاب کن تا بگم چه جور آدمی هستی

زارع در خصوص نامه اخیر رئیس جمهور در خصوص اصلاحات قانون بودجه گفت: رئیس جمهور در راستای تقویت بازار سرمایه، نرخ خوراک پتروشیمی از گاز پتروشیمی را در بودجه کاهش داد که این یک نامه کلی برای تقویت بازار سرمایه است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه درباره آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: بر اساس این مصوبه در سال آینده سرپرستان خانوارهایی که یارانه آنها کاهش یافت، درخواست را در سامانه الکترونیکی وزارت تعاون ثبت کردند. ” این حکم برای سال آینده است که در صورت تصویب مجلس و شورای امنا اجرایی می شود.

زارع افزود: بانک مرکزی نیز مکلف شد 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات برقی سازی چاه های کشاورزی از طریق شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت اختصاص دهد.

زارع ادامه داد: همچنین بر اساس ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه همه دستگاه ها از جمله بانک مرکزی، سازمان امور مالیاتی، سازمان بورس، نیروی انتظامی، خزانه داری کشور، بیمه مرکزی، اموال کشور و سازمان ثبت کار الزامی شد بله: اطلاعات مورد نیاز وزارت تعاون را به صورت آنلاین و رایگان برای تکمیل پایگاه بهزیستی ایران ارائه دهید. وزارت تعاون نیز برای بررسی و رعایت مسائل امنیتی ایجاد شد.

وی در ادامه گفت: مبلغ 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن برای سامانه ملی املاک و مسکن در کشور و سامانه ثبت نام و آموزش متقاضیان و سامانه کنترل طرح های تولید مسکن و جهش تولید. در نظر گرفته شد. همچنین 550 میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر و 187 میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای وام های هزینه ای و خرید دارایی های ثابت اختصاص یافت.

زارع افزود: بر اساس مواد 32 و 33 قانون ششم توسعه، مبلغ 5 میلیارد تومان و یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهام دولتی به صندوق بیمه محصولات کشاورزی به صورت نقدی یا اسناد خزانه نزد دولت اختصاص یافته است. ضمانت نامه که 50% اسناد نقدی است باید از بانک کشاورزی باشد. همچنین 25 درصد از درآمدهای حاصل از واردات خودرو برای تکمیل پروژه های ریلی با اولویت مناطق محروم در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی صرافان از نرخ ارز در بازار/ سقوط قیمت دلار تا کجا ادامه دارد؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: شرکت مادر تخصصی شهرسازی و سازمان زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی موظف شدند بنا به درخواست مالک مسکن زمین خود را به مدت 99 سال به این مالکان اجاره دهند. مهر.” همچنین مالیات هر واحد مسکونی مهرا 300 هزار تومان تعیین شده که صرف آماده سازی، چیدمان و زیرساخت های لازم برای این واحدها می شود.

زارع افزود: هزار میلیارد تومان از مجموع 10 میلیارد تومان اموال منقول و غیرمنقول و زمین مازاد وزارت راه و شهرسازی برای احداث راه های عشایری اختصاص یافته است. همچنین وزارت راه و شهرسازی موظف شد زمین مورد نیاز برای ساخت ایست بازرسی، کلانتری، پایگاه مقاومت، سالن های فرهنگی ورزشی بسیج و یک ورزشگاه 15 هزار نفری را که جزو پروژه های مسکن جمهوری است، تامین کند. قرار دادن.

وی در پایان گفت: دو درصد وصول حقوق معادن یا منافع اموال معادن استان برای بهسازی راه های مربوط به معادن همان استان ها در اختیار آنها قرار گرفت. همچنین به شورای برنامه ریزی استان اجازه داده می شود 5 درصد وام را برای تامین اعتبارات سرمایه ای هر استان برای بازسازی و تجهیز اقدامات انضباطی همان استان با اولویت پاسگاه ها و کلانتری های همان استان هزینه کند.

امید حیاتی از پرداخت 20.301 میلیارد ریال برای کاهش فقر مطلق و حمایت از زنان سرپرست خانوار، خدمات حمایتی مددجویان و کودکان کار، پرداخت مستمری با هزینه سازمان بهزیستی و کمیته مددکاری امام خمینی (ره) خبر داد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به اعمال بند (11) جدول تبصره 14 قانون بودجه کشور افزود: از این میزان 6628 میلیارد ریال برای سازمان حمایت اجتماعی کشور به کاهش فقر مطلق و حمایت از زنان سرپرست خانوار خدمات حمایتی مددجویان و کودکان کار، مستمری و مبلغ 13 هزار و 473 میلیارد ریال به منظور کاهش فقر مطلق و حمایت از زنان به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد. سرپرستان خانوار

بیشتر بخوانید  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

حیاتی با استناد به مبالغ مذکور از طرف سازمان بهزیستی گفت: پرداخت های انجام شده شامل حمایت از زنان سرپرست خانوار به مبلغ 1250 میلیارد ریال، پرداخت مستمری و مزایا و خدمات پشتیبانی مشتریان تحت پوشش این نهاد به مبلغ 2667 میلیارد ریال و همچنین برای کاهش فقر مطلق خانوارهای تحت حمایت سازمان بهزیستی 2711 میلیارد ریال است.

کاهش فقر و حمایت از زنان سرپرست خانوار

مدیرعامل سازمان کشوری هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به پرداخت 13.473 میلیارد ریال برای کاهش فقر مطلق و حمایت از زنان سرپرست خانوار، افزود: از این مبلغ 6.255 میلیارد ریال برای کاهش فقر مطلق خانوارهای تحت تکفل؛ یعنی 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برای کاهش فقر مطلق خانوارهای تحت تکفل پرداخت می شود. مبلغ 5968 میلیارد ریال برای خدمات پشتیبانی مشتریان و برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان کار نیز مبلغ 1250 میلیارد ریال به حساب کمیته مددکاری امام خمینی (ره) واریز شد.

مدیرکل هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به پرداخت‌های اولیه از ابتدای سال گفت: ۴۱ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال به سازمان اجتماعی کشور و ۹۰ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال از محل منابع درج شده در قانون به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *