واریز یارانه نقدی جدید؛ فردا



به گزارش سلام نو، یارانه نقدی برای حمایت از خانوارها پرداخت می شود. بیستمین یارانه پولی هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که میزان یارانه پولی برای هر نفر 44 هزار و 500 تومان است که به گفته کارکنان دولت امسال یارانه مالی تغییر می کند. در ادامه به آخرین اخبار یارانه های مالی می پردازیم.

یارانه مالی فردا باید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. اما گزارش ها حاکی از آن است که ممکن است تغییرات قابل توجهی در یارانه ماه می وجود داشته باشد.

در ادامه کار وزارت کار، اقتصاد و سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می دهد که میزان یارانه های مالی به زودی تغییر خواهد کرد. یکی از گمانه زنی ها این است که تغییر میزان یارانه ها می تواند از فردا 20 اردیبهشت اعمال شود و مردم به جای یارانه زندگی از 50 تا 100 هزار تومان، فردا یارانه جدیدی دریافت کنند. فرض دیگر این است که یارانه معیشت فردا پرداخت نمی شود و یارانه جدید در هفته آینده پرداخت می شود.

ابراهیم رئیسی امشب در گفت و گوی زنده خود با شهروندان جزییات این خبر را اعلام کند.

تغییر دیگری که در یارانه ها رخ می دهد، تغییر در شیوه روستایی بودن مردم است. گزارش ها حاکی از آن است که در ماه های اخیر وزارت کار شناسایی دهک های جمعیت و افراد مشمول دریافت یارانه را آغاز کرده و اکنون به جمع بندی نهایی رسیده است.

میزان یارانه جدید مشخص نیست اما رصد تجارت نیوز نشان می دهد تمام یارانه هایی که دولت تاکنون پرداخت کرده است اعم از یارانه 8 پولی، معیشتی، یارانه موردی و یارانه نان ترکیبی است.

بیشتر بخوانید  حضور قطعی 2 بازیکن والیبال گلستانی در المپیک توکیو و بررسی اخبار هفته قبل

محسن رضایی میزان یارانه جدید را 300 و 400 هزار تومان اعلام کرد. سه دهک اول شرکت 400 هزار تومان و دهک های چهارم و پنجم 300 هزار تومان یارانه دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید