واریز یارانه جدید به حساب این افراد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سید غنی نظری روز یکشنبه در مراسم تحلیف نور خلخال رئیس جدید دانشگاه پیامه در واکنش به اعتراض اساتید این دانشگاه به دلیل حذف از لیست. یارانه مقامات دولتی گفتند: برای حذف معترضان از لیست، تحقیق و بازرسی کنید. یارانه مشمولان اجرای فاز جدید اجرای هدفمندی یارانه ها بسیار مطلوب و قابل قبول هستند و در فهرست یارانه بگیران افراد زیادی دیده می شود که در گروه بندی دهک های خانگی این افراد اشتباه کرده اند.

وی با بیان اینکه روش قبلی پرداخت یارانه ها باید یک جا قطع می شد تا دهک های پایین شرکت از مزایای هدفمندی یارانه ها برخوردار شوند، افزود: راه را برای بهره مندی بیشتر دهک های پایین شرکت از یارانه ها هموار می کند. .

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی کنونی جامعه ریشه در گذشته دارد و روزی نمی‌توان بار سنگین دولت‌های گذشته را از دوش دولت فعلی برداشت. مشکلات اقتصادی کشور به تدریج برطرف خواهد شد.

نظری با بیان اینکه افزایش قیمت مواد غذایی در کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، ترکیه و ایران در روزهای اخیر نتیجه هدفمندی یارانه های دولتی و جلوگیری از قاچاق مواد غذایی ارزان قیمت از داخل کشور به کشورهای همسایه بوده است، گفت: ارزانی ایران به جیب مردم رفت. تعداد کمی از مردم از این پس در اقشار مختلف جامعه مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

عضوکمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان ملت ایران برای به خطر انداختن خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود:

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از ظرفیت جهاد برای تبیین انقلاب اسلامی ایران در سطح بین المللی و خنثی سازی توطئه های دشمنان ملت تاکید کرد و گفت: گرفته می شود. “

نظری گفت: با تلاش و نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جاری سه هزار میلیارد ریال وام برای کمک به دانشگاه پیام نور اعطا شده است و دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز از این وام بهره مند می شود. “


دیدگاهتان را بنویسید