واریز یارانه ارد و نان شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ایران چطور


یارانه جدید در افق/ آیا افزایش قیمت آرد جبران می شود؟

وزیر جهادکشاورزی از حذف آرد یارانه ای تجارت و صنعت به عنوان اقدامی برای جلوگیری از قاچاق این محصول خبر داد و گفت: مبلغی بیش از مابه التفاوت قیمت واقعی و یارانه ای گندم و آرد خواهد بود. به حساب های عمومی منتقل می شود.”

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید جواد ساداتی نژاد در گفتگوی تلفنی با خبر شبکه 21 یک سیما، در تشریح دلایل لغو یارانه آرد صنفی و صنعتی گفت: امروز دنیا با غذا مواجه است. بحران امنیتی بر سر جنگ روسیه و اوکراین.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد روغن و 30 درصد غلات جهان توسط اوکراین و روسیه تولید می شود، افزود: جنگ باعث ایجاد بحران امنیت غذایی در همه کشورها شد و قیمت مواد غذایی در جهان بین 34 تا 60 درصد افزایش یافت که منجر به موفقیت در کشورهای اروپایی.”

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه شرایط جدیدی در بحث امنیت غذایی جهان ایجاد شده است، گفت: با توجه به قاچاق گسترده فرآورده های آرد، ایران تصمیم دارد برای حفظ ثبات امنیت غذایی، آرد را برای مصارف صنعتی آزاد کند.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه به دلیل پرداخت یارانه دولتی به گندم، قیمت جهانی این محصول با قیمت داخل ایران بسیار متفاوت بود، افزود: ما مرزهای ایران هستیم که باید جلوی آن را گرفت.

ساداتی نژاد افزود: آرد کیسه ای 50 کیلوگرمی در ایران 38 هزار تومان است اما در برخی از کشورهای همسایه ایران بین 500 تا 600 هزار تومان است و بنابراین با این اختلاف قیمت زیاد، پیشگیری فیزیکی از قاچاق زیاد نیست. ممکن است.

بیشتر بخوانید  برنج با طعم گرانی؛ فرصت استفاده از برنج خارجی را هم از مردم گرفتند! -

وی گفت: بر اساس قانون بودجه دولت باید نظام توزیع یارانه ها را تغییر دهد و به همین دلیل دولت قصد دارد یارانه مستقیم به مردم بدهد.

وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه قیمت نان در نانوایی ها تغییر نکرده است، گفت: قیمت آرد صنفی و صنعتی برای جلوگیری از قاچاق و جبران آن در قیمت آزاد ۱۲ هزار تن محاسبه شد. در روزهای آتی واریز مبلغ به صورت یارانه جبران این افزایش است و واریز مستقیم دولت به مردم بیشتر از هزینه افزایش قیمت گندم است.

وی همچنین از کمبود جدی گندم در یکی از کشورهای همسایه خبر داد و گفت: این کشور قصد دارد با قاچاق از ایران حدود 3 میلیون تن کسری گندم را تامین کند و از این رو باید مراقب حفظ منافع ملی خود باشیم.

ساداتی نژاد گفت: این تصمیم اگرچه سخت است اما از فساد جلوگیری می کند و هزینه تحمیل شده از سوی شهروندان با پرداخت یارانه مستقیم جبران می شود.

وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه در حال حاضر کمبود اقلامی مانند ماکارونی یا غلات و نهاده های دامی و روغنی وجود ندارد، افزود: اوکراین در حال حاضر رشدی ندارد و بحران جهانی غلات در سال آینده ادامه خواهد داشت.

ساداتی نژاد با اعلام اینکه برای مقابله با این بحران جهانی تدبیر ویژه ای نیاز است، افزود: دولت علیرغم همه سختی ها از اواخر سال گذشته اقدامات لازم را انجام داده و ارز لازم را تامین کرده تا بتوانیم آن را به وفور داشته باشیم. “


یارانه جدید در راه است/
آیا افزایش قیمت آرد جبران می شود؟
1 روز پیش

یارانه آرد پرداخت می شود
1 روز پیش

یارانه آرد روی میز
کشورهای همسایه! / چرا
آیا قیمت نان و ماکارونی تغییر کرده است؟
1 روز پیش

بیشتر بخوانید  سکه به ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید/ قیمت سکه و طلا در ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ / جدول -

اخبار مسخره
بسته پشتیبانی قبل از
حذف یارانه آرد صنعتی برای
مردم حقوق می گیرند
14 ساعت پیش

نام ها
آخرین اخبار پرداخت
یارانه آرد به مردم
5 ساعت قبل

اخبار بیشتر

آخرین اخبار از پرداخت یارانه آرد به مردم – اسامی
https: //www.imna.ir ›news› جدید-ا…

· این صفحه رو ترجمه کن

پیش از ساعت 18- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه بسته حمایتی و جبرانی تهیه شده که قبل از لغو یارانه آرد صنعتی به مردم پرداخت می شود، گفت: زمان و میزان …
یارانه آرد لغو شد / یارانه نقدی جدید 500 هزار تومانی در راه است ؟!
https://www.fardanevs.com ›11448…

· این صفحه رو ترجمه کن

ساعت 23 – مهدی هاشم زاده، کارشناس اقتصادی درباره لزوم اصلاح یارانه آرد برای واریز یک میلیون یارانه عید فطر با هزینه این افراد | داستان یارانه عید فطر…
یارانه پرداختی آرد – باشگاه خبرنگاران جوان
https: //vvv.ijc.nevs ›vesti› یارانه…

· این صفحه رو ترجمه کن

۲ روز پیش – وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به بحران امنیت غذایی در جهان و افزایش قاچاق آرد در کشور، قیمت این محصول افزایش یافته است.
یارانه افزایش قیمت آرد به مردم پرداخت می شود اخبار مسخره
https: //vvv.farsnevs.ir ›vesti› یارا…

· این صفحه رو ترجمه کن

دو روز پیش – وزیر جهادکشاورزی از پرداخت یارانه جدید به مردم برای افزایش قیمت آرد خبر داد و گفت یارانه بیش از افزایش هزینه ها خواهد بود.
وزیر جهادکشاورزی: ​​یارانه جدید برای افزایش قیمت آرد به شهروندان …
https: //www.irna.ir ›news› وزیر-جها…

· این صفحه رو ترجمه کن

دو روز پیش – تهران – ایرنا – وزیر جهادکشاورزی از پرداخت یارانه جدید به مردم برای افزایش قیمت آرد خبر داد که بیش از افزایش هزینه ها خواهد بود.
واریز “یارانه جدید” در جستجوی گرانی نان و آرد – روزنامه های آسیایی
https://www.asianevs.ir ›nevsagenci

بیشتر بخوانید  تصمیم جدید سازمان بورس برای سهام عدالت چیست؟

· این صفحه رو ترجمه کن

وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت یارانه جدید خبر داد. لغو یارانه آرد قیمت برخی از انواع نان را افزایش داده است اما مقامات دولتی می گویند نان سنتی
دولت بیشتر از قیمت آرد به مردم یارانه می دهد – عصرایران
https://www.asriran.com ›اخبار› پایین…

· این صفحه رو ترجمه کن

۱ روز پیش – صنعت آرد با نرخ آزاد کیلویی 12 هزار تومان محاسبه شد تا این کار را انجام دهد … زیرا طبیعتا با افزایش قیمت های جهانی به گندم یارانه می دهیم و …
یارانه آرد اصناف و صنعت بیشتر به کشورهای همسایه تعلق می گیرد
https://www.tasnimnevs.com ›اخبار

· این صفحه رو ترجمه کن

۱ روز پیش – مدیرکل نظارت بر شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه دولت با حذف یارانه آرد و صنعت اصناف در صدد ایجاد عدالت و توزیع مناسب آن بین مردم است، گفت:
یارانه نان به چه کسی پرداخت می شود؟ | با لغو یارانه آرد – قطره
https: //www.ghatreh.com ›news› یا…

· این صفحه رو ترجمه کن

۲ ساعت پیش – با لغو یارانه آرد این نگرانی وجود دارد که نان سنتی گران شود. اما الان وزیر اقتصاد پرداخت یا.

جستجوهای مرتبط

تاریخ پرداخت یارانه جدید

تاریخ پرداخت یارانه جدید 1401

پرداخت سه یارانه جدید

تاریخ واریز یارانه جدید اردیبهشت 1401 می باشد

یارانه آرد چه زمانی پرداخت می شود؟

یارانه نان چقدر است؟

قیمت آرد نان فانتزی

ودیعه یارانه عید فطر 1401 چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید