واریز مجدد یارانه به حساب این افراد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: جریان پرداخت برای این یارانه دولت ماه گذشته در قالب طرح اصلاح نظام یارانه ای روش پرداخت یارانه های پولی را تغییر داد و نیمه شب 18 اردیبهشت ماه یارانه جدید را به حساب 72 میلیون خانوار واریز کرد. این یارانه برای 135 و 136 اردیبهشت یعنی اردیبهشت و خرداد بود و 9 دهک پرداخت شد. هر نفر در سه دهک اول 400 هزار تومان و شش دهک دیگر برای هر فاز 300 هزار تومان دریافت کردند. در این مورد، از 78 میلیون نفر تا اردیبهشت امسال یارانه 45 هزار و 500 تومان دریافت کردند حدود شش میلیون نفر دهک دهم حذف شدند. این پیش بینی توسط وزارت رفاه اجتماعی انجام شده است.

اما اعتراضات زیادی از سوی کسانی که یارانه آنها کاهش یافته است، صورت گرفته است. این افراد ممکن است برای حسابرسی در یک سیستم خاص درخواست دهند. طولی نکشید که رئیس جمهور دستور رسیدگی فوری به اعتراضات را صادر کرد و مقرر شد یارانه اردیبهشت یعنی یارانه فاز 135 به حساب خانواده هایی که اعتراضات را گزارش کرده اند واریز شود، اما “نه” پس گرفته شد» برای بررسی. به همین دلیل اولین ودیعه برای معترضان در 27 اردیبهشت پرداخت شد.

سازمان هدفمندی یارانه ها اکنون اعلام کرده است که یارانه اردیبهشت ماه را به تعدادی از افرادی که تا اردیبهشت امسال یارانه دریافت کرده اند اما به عنوان دهک های پردرآمد از یارانه جدید حذف شده اند پرداخت کرده است و اعتراض آنها پس گرفته نخواهد شد. تا زمانی که وضعیت آنها حل شود، آنها می توانند در صورت واجد شرایط بودن برای دریافت یارانه، انصراف دهند.

بیشتر بخوانید  ویدیویی جذاب از آنباکسینگ شیائومی می میکس فولد ۲ + قیمت

خانواده‌های معترض به رفع محرمانگی و کاهش یارانه‌ها در اردیبهشت‌ماه همچنان می‌توانند با مراجعه به سایت hemaiat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مجدد اقدام کنند.


دیدگاهتان را بنویسید