واریز سود سهام عدالت



آنچه دیگران می خوانند:

طبق آخرین اخبار به نظر می رسد بنابراین.بخش D عدالت همه سهامداران را واریز نکنید. سود سهام عدالت دو بار در سال به سهامداران پرداخت می شود. برای مابقی حاشیه پرداخت سود در سال 98 ادامه دارد و سهامداران نگران هستند مبادا این پول به حساب آنها واریز شود. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به موضوع عدم پرداخت سود سهام برخی شرکت ها می پردازد. آخرین اخبار از سپرده را بخوانید سود سهام عدالت ما می خوانیم.

وزیر اقتصاد و دارایی از واریز حدود 550 هزار تومان سود سهام عدالت تا پایان اسفندماه به حساب سهامداران خبر داد.

پیش از این حسین گربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره جزئیات پرداخت سود سهام عدالت در سال 1399 گفته بود که تا پایان امسال به طور متوسط ​​600 هزار تومان به هر مشمول پرداخت می شود.

وزیر اقتصاد همچنین گفت: برآورد دبیرخانه شورای عالی بورس و اوراق بهادار این است که برای هر یک از مشمولان سود قانونی حدود 550 هزار تومان پرداخت شود. این رقم تقریبا دو برابر شده است.

خاندوزی مصوبه دیگر شورای عالی بورس و اوراق بهادار را موضوع وکالت شرکت های سهامی قانونی در شرکت ها اعلام کرد و گفت: در جلسه امروز مقرر شد در شرکت هایی مانند پالایش و پخش تهران، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو وکالت دادگستری صورت گیرد. شرکت ملی فولاد ایران، شرکت پتروشیمی خلیج فارس و بسیاری از شرکت های دیگر که به برخی از آنها به صورت سهام قانونی اعطا شد. با مشارکت وی باید مرکز شرکت ها برای سرمایه گذاری در سرمایه انتخاب شود.

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو دنا کار کرده به چند میلیون تومان رسید؟ | بررسی قیمت خودرو در بازار


دیدگاهتان را بنویسید