واریزی جدید به حساب بازنشستگان



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها گسترش روابط: مدیر کل صندوق ذخیره فرهنگیان مبلغ 367 میلیارد ریال از سهم این شرکت را به حساب فرهنگیان یکی از اعضای این موسسه واریز کرده است که از 11 دی ماه تا 10 دی ماه 1400 این سهم واریز شده است. بازنشستگی وی گفت: این مبلغ شامل سپرده عضویت، سپرده دولتی برای اعضا و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب 2529 فرهنگی عضو این صندوق واریز شده است.

مدیر کل صندوق ذخیره فرهنگیان مبلغ 367 میلیارد ریال از سهم این شرکت را به حساب فرهنگیان یکی از اعضای این موسسه واریز کرده است که از 11 دی ماه تا 10 دی ماه 1400 این سهم واریز شده است. بازنشستگی وی گفت: این مبلغ شامل سپرده عضویت، سپرده دولتی برای اعضا و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب 2529 فرهنگی عضو این صندوق واریز شده است.

وی افزود: در اسفند ماه سال گذشته 552 میلیارد ریال از سهام این شرکت به حساب 3 هزار و 311 فرهنگی بازنشسته آذرماه 1400 واریز شد.

نوری با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان به تعهدات خود در قبال اعضا متعهد است، گفت: تقسیم بندی به آنها منتسب است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان یادآور شد: در حال حاضر حدود 87 درصد فرهنگیان در این موسسه عضویت دارند. لذا سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده اند می توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام نمایند تا از سودآوری آینده این مجموعه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید  مراقب کلاهبرداری انتقال دارایی متوفیان سهام عدالت باشید

جواد نوری با تاکید بر اینکه اعضای فعلی موسسه می توانند تا پنج درصد حق عضویت را افزایش دهند، تصریح کرد: فرهنگیانی که در آستانه بازنشستگی هستند نیز می توانند به دفاتر استانی موسسه در سراسر کشور مراجعه و فرم بیوگرافی را تکمیل کنند. موسسات می توانند در سال های آینده بسیار سودآور باشند.

حسین سوری از افزایش دو برابری حقوق بازنشستگان در سال جاری خبر داد.

حسین سوری (فعال اتحادیه بازنشستگان کشوری) از دو افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد.

وی گفت: افزایش 10 درصدی است که پس از ابلاغ قانون از سوی رئیس جمهور، همه دستگاه ها به راحتی پرداخت می شوند؛ این افزایش 10 درصدی است. این افزایش 10 درصدی برای تمام گروه های حقوقی است که در این ماه پرداخت می شود و دلیلی برای تاخیر وجود ندارد. اما دومین مورد از افزایش حقوق بازنشستگان کشور به دلیل اختصاص 9 هزار میلیارد تن برای تعدیل است. توزیع این 9 هزار میلیارد تومان مهم است و امیدواریم عادلانه توزیع شود.

وی افزود: به هر حال برای توزیع این 9 هزار میلیارد تومان به روش یا آیین نامه نیاز است. اگر مجبور به استفاده از روش شدند باید روشی را اعمال کنند که مستمری بگیران ارتش که 5000 میلیارد تومان وام دارند اما تعدادشان کمتر است و مستمری بگیران کشوری که تعدادشان زیاد است. راضی است و منصفانه سود می برد. فرض بر این است که 10 درصد با حقوق این ماه در فروردین ماه پرداخت شود اما احتمالاً بند دوم یک ماه دیگر تمدید خواهد شد.

دبیر هیئت مدیره کانون بازنشستگان بیمه اجتماعی گفت: امیدواریم با فعالیت های بعدی تا پایان فروردین ماه تکلیف افزایش مستمری ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید  دستگیری یک مدیر ننگین و یک زن متاهل در آستارا

علی اکبر عیوضی، دبیر هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران به موضوع “افزایش حقوق و دستمزد مستمری بگیران” پرداخت و گفت: بیایید و بنویسید “صندوق تامین اجتماعی، نیروهای مسلح”; در حالی که منظور از صندوق تامین اجتماعی نیروهای مسلح یا صندوق ارتش است.


دیدگاهتان را بنویسید