وارد رقابت‌ها و جنجال‌های داخلی و انتخاباتی آمریکا نمی‌شویم


خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا،ادعای اف‌.بی‌.آی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به رقیب انتخاباتی ترامپ کمک کرده، با واکنش نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک روبرو شد.

این نمایندگی در این باره اعلام کرد: چنین ادعاهایی از ریشه بی‌اساس و فاقد هرگونه اعتبار و مشروعیت بوده و به هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست.

بر اساس اعلام این نمایندگی، جمهوری اسلامی ایران وارد رقابت‌ها و جنجال‌های داخلی و انتخاباتی آمریکا نمی‌شود.

در بیانیه این نمایندگی عنوان شده است: همان‌طور که بارها به‌روشنی اعلام کرده‌ایم، ایران نه تنها هیچ انگیزه و قصدی برای دخالت در انتخابات آمریکا نداشته و ندارد، بلکه چنین اتهاماتی را قویاً تکذیب می‌کند.

نمایندگی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: اگر دولت آمریکا واقعاً به دنبال حقیقت باشد، می‌بایست مستندات مستدل خود را به‌صورت رسمی و شفاف در اختیار ما قرار دهد تا پاسخی متناسب و دقیق دریافت کند.

بر اساس اعلام این نمایندگی، تداوم این گونه ادعاهای بی‌پایه تنها به بی‌اعتبار شدن بیشتر آن‌ها منجر خواهد شد.

به گزارش فارس، اف‌.بی‌.آی و دو سازمان دولتی آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) ۲۸ شهریورماه مدعی شدند که ایران، «ایمیل‌های ناخواسته‌ای» را حاوی مطالب به سرقت رفته از ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ که در دسترس عموم نبوده، برای افراد مرتبط با ستاد انتخاباتی جو بایدن ارسال کرده است.

در بیانیه مشترک اف‌.بی‌.آی و دو نهاد امنیتی و اطلاعاتی آمریکا عنوان شده که هکرهای ایرانی از اواخر ماه ژوئن به انتقال مطالب به سرقت رفته غیرعمومی مرتبط با ستاد انتخاباتی ترامپ به سازمان‌های رسانه‌ای ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید  احتمال کاهش مجازات بابک زنجانی وجود دارد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


دیدگاهتان را بنویسید