واحدتولید آهن اسفنجی قاینات روزپنجشنبه بطوررسمی افتتاح می شود



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیفس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، محمد آقاجانلو با اعلام این مطلب افزود: این واحد با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن آهن اسفنجی به بهره برداری رسمی می رسد و ظرفیت فولاد کشور افزایش می یابد. .

مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران بتبریک خطاب به مردم استان خراسان جنوبی و بویژه شهرستان قاینات؛ وی خاطرنشان کرد: از بدو تاسیس این واحد تاکنون برای حدود 400 نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

آقا جانلو همچنین تاکید کرد: راه اندازی این واحد فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی خواهد بود تا سرمایه گذاری های لازم را در صنایع جانبی مرتبط با فولاد و زنجیره آن انجام دهند.

مدیرعامل کارخانه ملی فولاد ایران، این واحد را اولین واحد صنایع سنگین در این استان دانست و افزود: حاصل تلاش چندین ساله متخصصان ایرانی و علاوه بر تاثیرگذاری فراوانی است که همه هموطنان را بر آن واداشته است. خوشحال در فولاد زنجیره ای کشور، دارای بالاترین مقام مسئول وزارت حراست، همکاران و کارشناسان وزارت حراست، سازمان ایمیدرو است. بدین وسیله از کارگران و کارشناسان مجموعه ملی فولاد ایران تشکر و قدردانی می نمایم. شرکت، مراجع قضایی، امنیتی و سیاسی اجرایی استان خراسان جنوبی و شهرستان کاینات جهت همکاری و مساعدت در این سالها.


بیشتر بخوانید  پیش‌بینی قیمت طلا | بهترین زمان برای خرید طلا چه زمانی است؟

دیدگاهتان را بنویسید