مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واتس اپ به همسرش خیانت کرد !!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واتس اپ به همسرش خیانت کرد  !!

امروزه یکی از ناامن ترین عرصه هایی که انسان در آن حضور دارد جایی جز دنیای مجازی زندگی ما نیست. جایی که دروغ و فریب در دنیای واقعی غالب است. خیلی مراقب باش.

ماجرای فریب عجیب یک زن در شبکه های اجتماعی:

رئیس پلیس فتا استان فارس در این باره گفت: خانم جیوانی با استناد به مراجعه قضایی به این پلیس مدعی شد در یکی از استان های کشور از طریق شبکه اجتماعی «واتس اپ» با مردی آشنا شده است که وی با مردی آشنا شده است. قول داد بعد از مدتی ازدواج کنه

سرهنگ “سید موسی حسینی” اظهار داشت: دادستان در ادامه سخنان خود عنوان کرد که به مرور زمان این ارتباطات به یکی از شبکه های اجتماعی نزدیک و نزدیکتر می شود.
وی ادامه داد: این پرونده تا آنجا پیش می رود که متهم از خانم جوان می خواهد هدایایی را که در آن مدت برای یکدیگر خریده اند از طریق پایانه مسافربری برای یکدیگر بفرستند.

سرهنگ “حسینی” گفت: دادستان نیز در صدد ارسال این هدایا به ارزش 30 میلیون ریال است اما متهم از ارسال هدایا خودداری می کند و با دریافت کالا ارتباط با دادستان را قطع می کند.

رئیس پلیس فتا فارس گفت: با تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی متهم آغاز و در نهایت موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند.
سرهنگ “حسینی” افزود: متهم زن 30 ساله ای بود که با مهندسی اجتماعی و ترفندهای مختلف و مراجعه به دادستان دست به این جنایت زد.

سرهنگ حسینی به شهروندان هشدار داد: به هیچ وجه به درخواست کاربرانی که اطلاعی ندارند و اطلاعات شخصی و مالی خود را در این شبکه ها به اشتراک نمی گذارند پاسخ ندهید.

بیشتر بخوانید  محدودیت های کرونایی تعطیلات 14 و 15 خرداد

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *