هیچ موقعیت مهمی به جوانان با استعداد اختصاص داده نشده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام علی مراد یوسفی سه شنبه شب در همایش برنامه ملی و استانی مهرآرا محله حمدل در مجتمع شهید باهنر کرج اظهار داشت: من به بزرگواری مردم ، خدمات و گزارش های انجام شده برای کارهای بزرگی که برای حل استان انجام شده صمیمانه اذعان می کنم چالش ها و مسائل. چیزی برای گفتن ندارم.

وی گفت: معتقدم این کار بیش از هر چیز موجب شکل گیری جامعه مهدوی و ظهور امام عصر (عج) می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن معیتبا (ع) در استان البرز گفت: جامعه خودش است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس نقش اجتماعی افراد نقش بسیار مهمی است ، زیرا یکی از دلایل اصلی ظهور این است که نقش اجتماعی مردم ریشه ظهور حضرت مهدی (عج) است. “

یوسفی گفت: “ما در لحظات عالی دیده ایم كه گره های بزرگ توسط دستان بزرگ مردان بزرگ نه در زمین ، بلكه بر تخت و بهشت ​​باز می شود.

وی ادامه داد: “بر این اساس ، در دفاع مقدس ، گره های بزرگی توسط جوانان که عنوان کوچکی بر روی زمین داشتند ، اما از جایگاه بالایی بر تخت سلطنت برخوردار بودند ، باز شد.”

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه امام حسن موتیبا (ع) استان البرز با اشاره به افتخارات و توانایی های جوانان در علم و فناوری گفت: امروز بیشترین فرصت هایی که جمهوری اسلامی در اختیار دارد توسط جامعه مهدوی و جبهه مقاومت. این کار توسط جوانان شایسته ای انجام شد که جایگاه بزرگی در معادلات جهانی نداشتند.

بیشتر بخوانید  2 میلیارد متر مکعب بیشتر از ورودی آب از سدها خارج شد

وی با بیان اینکه جایگاه مهمی به جوانان توانمند داده نمی شود ، اما آنها امروز پیچیده ترین مسائل روز را حل می کنند ، افزود: مانند مقدمه شهید تهرانی ، که امروز عناوین مهمی به عنوان بخشی از برکات آن عزیزان نداشت آنها به جایگاه یاری و پیروزی الهی تبدیل شدند.

یوسفی با تشکر از کسانی که این پروژه بزرگ را هدایت و هدایت کردند ، خاطرنشان کرد: اگر در این کار موفق به حل مشکلات محلات و مردم شویم ، همه مشکلات کشور که راه حل داخلی دارند حل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید