هیچ مرگ و میر ناشی از واکسن تاج در اردستان گزارش نشده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



حسن ذبیحی در مصاحبه با گزارشگر بیشتر مشخص شده: اگر شخصی دو بار واکسینه شده باشد ویروس کرونا و 2 هفته بعد از دوز دوم ؛ هنوز هم ممکن است ویروس کرونا آلوده شوید یا بمیرید زیرا هیچ واکسنی برای انسان تاکنون 100٪ موثر نبوده است.

وی گفت: تاکنون مرگ ناشی از تزریق واکسن رخ داده است ویروس کرونا وی در اردستان گزارش نشده است ، وی افزود: عوارض جانبی خفیف واکسن که شامل تب ، بدن درد و کوفتگی است ، طی دو یا سه روز برطرف می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به اینکه عوارض جانبی شدید واکسن مانند لخته شدن خون است ، گفت: این عوارض بسیار نادر است و تاکنون گزارشی در شهرستان اردستان نداشته ایم.

ذبیحی گفت: در صورت بروز عوارض جانبی پس از واکسیناسیون بهتر است فعالیت روزانه را کاهش داده و به مدت یک یا دو روز از انجام ورزش یا فعالیت بدنی شدید خودداری کنید.

وی معتقد است استراحت و نوشیدن مایعات بیشتر در از بین بردن عوارض جانبی ناشی از واکسن بسیار مفید است و تأکید کرد: در صورت بروز علائم شدید موضعی یا تب و بدن درد یا عوارض جانبی ، افراد باید به پزشک یا مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند سه روز. باغها

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در زمینه اجرای مصوبات این گیاه ویروس کرونا وی گفت: محدودیت ها باید مدیریت شود تا مردم با مشکلات جدی روبرو نشوند.

ذبیحی تصریح کرد: مصوبات گیاه ویروس کرونا طبق قانون ، در طرح هوشمند اجرای محدودیت ها به وظایف تقسیم می شود ، به عنوان مثال ، در مورد گروه های حرفه ای ، اجرای محدودیت ها به عهده ناظر است.

بیشتر بخوانید  مسکو قصد دارد به مولداوی حمله کند

وی خاطرنشان کرد: دستور تعطیلی بازارهای اردستان و مهاباد ابلاغ شده و مکاتبات با پلیس در خصوص جابجایی و نظارت بر ناوگان مسافری و حمل و نقل ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید