مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هیچ محدودیتی برای نام ساختمان های مهم وجود ندارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، دادستانی تهران گفت: برای انتشار اسامی و اطلاعات ساختمان ها و مکان های ناایمن و خطرناک که از آنها به ساختمان های بحرانی تعبیر می شود محدودیتی وجود ندارد.

پس از اظهارات سازمان آتش نشانی در برنامه ویژه خبری، دادستانی تهران گفت: بر اساس اعلام دادستانی، هیچ گونه محدودیتی برای انتشار اسامی و اطلاعات ساختمان ها و اماکن ناایمن و خطرناک تهران که از آنها به ساختمان های بحرانی تعبیر می شود وجود ندارد. ” آژانس در این زمینه.

همچنین مرتضی ترک معاون دادستان تهران با تاکید بر اینکه دادستانی تهران از ابتدای سال گذشته بارها در خصوص تاسیسات غیرایمن از سازمان آتش نشانی و سایر ادارات و ارگان های ذیربط خواستار اقدامات قانونی در خصوص تاسیسات غیرایمن شده است، گفت: جرم دادستانی فقط در 1400 بیش از 30 پرونده مکاتبه و حکم قضایی برای شهرداران مناطق تهران در ارتباط با ساختمان های ناامن از مناطق 32 گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران صادر شده است.

مرتضی ترک در تشریح ادامه کار دادستانی تهران در خصوص ساماندهی و ارتقای امنیت برخی از اماکن مهم شهر تهران، گفت: فجز بهش و چند ساختمان دیگر.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای تهران تصریح کرد: همچنین در جلسات هفتگی کارگروه ویژه ارتقای امنیت بازار در دادسرای تهران، وضعیت امنیتی این مکان مهم و پرتردد توسط مردم تهران رصد می شود. و دادسرای انقلاب.

بیشتر بخوانید  فرار خرچنگ های قاچاق از کیف مسافرتی در فرودگاه / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *