مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هیچ بخشنامه‌ای به منظور صدور اجراییه جهت دریافت جریمه در بانک مسکن وجود ندارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ملک آزادیان در برنامه تهران 20 در خصوص انتشار خبری از سوی برخی رسانه ها مبنی بر صدور اجراییه برای خریدارانی که سه قسط آنها با تاخیر مواجه شده است. وی با تکذیب این موضوع تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف و ماموریت های بانک مسکن کمک به افراد جامعه به ویژه دهک های پایین برای خانه دار شدن است.

وی ادامه داد: تبلور این اهداف در مسکن مهر، مسکن جوانان و به ویژه در حمایت قوی بانک از نهضت ملی مسکن مشهود است.

نماینده حقوقی و وصول مطالبات بانک مسکن افزود: اخباری که در خصوص صدور اجرائیه منتشر شده از چند جهت قابل بررسی است; ابتدا با توجه به تاکید مدیرعامل محترم بانک، با توجه به افزایش هزینه های جاری جمعیت، وصول مطالبات به سرعت، با تسامح و با کمترین هزینه در بانک مسکن رصد می شود.

آزادیان با تاکید بر اینکه کمک به مسکن مهر برای همه کارکنان بانک مسکن یک درجه افتخاری است، ادامه داد: بدون شک این افتخار را با هیچ چیز عوض نمی کنیم.

وی گفت: نظارت بر وصول مطالبات یکی از تعهدات ذاتی همه موسسات اعتباری از جمله بانک مسکن است. یکی از روش های مرسوم و البته ارزان رهگیری وصول مطالبات، اطلاع رسانی از طریق پیامک است. پیامک های بانک مسکن فقط از طریق سامانه پیامکی بانک مسکن قابل تایید است و سایر پیامک ها به هیچ وجه تایید نمی شوند.

معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک مسکن با تاکید بر اینکه این بانک با هر نوع هیجانات مرتبط با آن که خارج از چارچوب و مقررات باشد برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: مهم این است که در اخبار منتشر شده تحت عنوان «اداره حقوقی-اجرایی». بانک مسکن از «مسکن» استفاده شد، در حالی که در ساختار بانک مسکن چنین اداره یا محل کار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  آیا دایناسورها واقعا منقرض شدند؟

آزادیان همچنین تاکید کرد: هیچ بخشنامه و دستورالعملی در بانک مسکن مبنی بر وصول 800 هزار تومان وصول مطالبات وجود ندارد و از هیچ مشتری نیز کارمزدی تحت این عنوان دریافت نشده است.

وی افزود: در صورت وجود موردی که این ادعا را تایید کند، بانک مسکن با حفظ تمامی مسئولیت ها پاسخگو خواهد بود.

معاون حقوقی وصول مطالبات بانک مسکن گفت: موضوع استرداد وجوه و حفظ حق خزانه در ارائه خدمات به سایر مشتریان در دستور کار همه بانک ها است اما در صورت استنکاف مشتری از پرداخت اقساط، آخرین اقساط بانک است. اقدام بر اساس قوانین خواهد بود.

آزادیان تاکید کرد: بانک مسکن طبق قوانین شبکه بانکی همواره مطالبات خود را با کمترین هزینه تسویه می کند.

وی گفت: بانک مسکن علاوه بر عید غدیر خم در قالب طرح غدیر برای مشتریان اعتباری خود به فکر بخشش بوده است.

مجری برنامه نیز در این برنامه اعلام کرد: حتی یک پیامک هم از مردم مبنی بر دریافت این مبلغ برای برنامه تهران 20 دریافت نشد.

او از پاسخ سریع و شفاف بانک مسکن قدردانی کرد.

ناقص

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *