هیئت مدیره جدید مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب شدند



معاون وزیر صمت در جلسه هیات رئیسه وزیر صمت با تاکید بر اینکه مجتمع صنعتی اسفراین ظرفیت و سرمایه و مزیت ملی منطقه است، گفت: سکوت در دولت مردمی نیز برای تقویت و حمایت تخصصی از صنایع بزرگ مورد توجه قرار گرفت. سوخت ها

علی نبوی همچنین به نقش موثر فولاد اسفراین در تامین نیازهای کشور در زمینه پروفیل فولاد آلیاژی و تجهیزات ویژه به ویژه در تحریم های اخیر و همچنین داخلی سازی محصولاتی مانند سکوهای حفاری تونل TBM اشاره کرد. ، غلتک های مورد نیاز صنعت فولاد، سنگ شکن های معدنی فشار قوی HPGR وی تجلی توانمندی های داخلی و ملی را ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت مدیره این کارخانه استراتژیک خواست تا این مسیر را سریعتر و دقیق تر طی کنند.

تدارکات همچنین رضایت مشتریان مجتمع فولاد اسفراین را از نظر کیفیت، تحویل به موقع و رقابت پذیری هزینه ها بسیار مهم دانست و با اولویت بندی نیازهای مواد اولیه صنایع تولید کننده اقلام کلان پروژه ملی تاکید کرد.

در همین راستا معاون وزیر صمت با توجه به اهمیت پروژه ملی 216 هزار تنی پروژه ذخیره سازی نفت که لوله های جداری و روان آن در کارخانه خط لوله اسفراین تولید می شود، تامین نیاز این گونه پروژه ها را اولویت اصلی خواند.

رئیس ایدرو با اشاره به تجربه و دانش بالای سرمایه انسانی این مجموعه بزرگ، از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین خواست تا با تداوم برنامه های ارتقای کمی و کیفی محصولات، ارتقای بهره وری تمامی محصولات را ادامه دهند. عوامل تولید و توانمندسازی منابع انسان را در دستور کار قرار دهید.

بیشتر بخوانید  ۳۰ مدل طراحی ناخن وانیلی دخترانه | مدل‌های نود و خنثی برای دانشگاه و محل کار

فرشاد مقیمی معاون بازسازی و کار ایدرو نیز با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در اجرای بهینه برنامه، برنامه های توسعه و تولید کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ارائه کرد. . در بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژی کشور.فهرست شده.

طی حکمی از سوی ایدرا معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره، سعید کاظمی، وحید امیر جهادی و کوروش خیرخواه به عنوان اعضای هیات مدیره منصوب و سعید کاظمی به عنوان مدیرکل انتخاب شد.

کاظمی دارای مدرک مهندسی برق، فوق لیسانس و DBA مدیریت است.

سوابق همکاری و مدیریت در صنایع برق، غذا، نساجی و مرکزی سازمان های صامت و اتاق تعاون از دیگر بخش های تجربیات این مدیر جوان است.

در این جلسه همچنین از زحمات سید داوید اویاگی رئیس سابق مجتمع صنعتی اسفراین تقدیر شد.

الیاسی مدیرکل حراست و کمانه مدیر ارتباطات نیز با اعضای هیئت مدیره حوزه های تخصصی را بررسی کردند.

ایدرونفس

دیدگاهتان را بنویسید