هیئت‌های مذهبی مبانی نهضت حسینی را به دنیا مخابره کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد موسوی شامگاه دوشنبه در جمع رؤسای هیئت‌های مذهبی در امامزاده سید ابراهیم «ورنوسفادران» در آستانه محرم حسینی اظهار داشت: هر کس در دستگاه اهل بیت (ع) خدمت کند در زندگی دنیوی و اخروی خود مغبون نخواهد شد.

وی نوکری امام حسین (ع) را افتخاری برای پیروان اهل بیت برشمرد و افزود: دشمن درصدد است که به هر بهانه‌ای روضه اهل‌بیت (ع) را تعطیل کند و ایام محرم را از شیعیان علی بن ابی‌طالب بگیرند در حالی که تمام برکت زندگی ما از ولایت آل محمد (ص) و ماه محرم است.

حضور ۳۰۰ هیئت مذهبی فعال در خمینی شهر

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه در این شهرستان بیش از ۳۰۰ هیئت مذهبی فعالیت دارد و هر ساله در ایام محرم حسینی شور عزاداری خاصی در این شهرستان حاکم است، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به حسینیه بودن خمینی شهر اشاره فرمودند و به راستی که بی دلیل این شهرستان به این لقب ملقب نشده است.

وی با تاکید بر اینکه شور حسینی باید با شعور آمیخته باشد، گفت: هیئت‌های مذهبی وظیفه دارند نهضت حسین بن علی (ع) را به جهان مصادره کنند و با شکوهی هر چه بیشتر به عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بپردازند.

حجت الاسلام موسوی به عید مباهله نیز اشاره‌ای نمود و تشریح کرد: مباهله در اسلام از اهمیت والایی برخوردار است و تعظیم این عید بزرگ بر شیعیان واجب و لازم است اما دشمنان اسلام هیچگاه نخواسته که ملت‌های جهان به ماجرای «نجران» و تسلیم شدن یهودیان در برابر پیامبر عظیم الشان اسلام پی ببرند و باید این مبانی توسط همین هیئت‌های مذهبی به دنیا صادر شود.

بیشتر بخوانید  قیمت پرسپولیس در بورس چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید