هورام دل و اسماعیل نژاد به فینال کشتی فرنگی جوانان جهان صعود می کنند



در پایان مرحله مقدماتی 5 وزن دوم مسابقات وزنه برداری کشتی آزاد بزرگسالان جهان ، علی هورامدل در 51 سال و سیدحسن اسماعیل نژاد در وزن 71 کیلوگرم به فینال رسیدند و محمدرضا شاکری در وزن 60 کیلوگرم نیز به گروه بازنده ها راه یافت. .

به گزارش ایسنا ، در ادامه رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد جهانی کشتی فرنگی نوجوانان 2021 در بوداپست مجارستان ، علی هورامدل در وزن 51 و سید حسن اسماعیل نژاد در 71 کیلوگرم به فینال راه یافتند.

محمدرضا شاکری با 60 کیلوگرم به گروه بازنده ها راه یافت و حسین احمدی با 45 کیلوگرم و محمدرضا شاکری با 60 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

حسین احمدی (45 کیلوگرم) و ابوالفضل یاراحمدی (92 کیلوگرم) نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

در وزن زیر 45 کیلوگرم ، حسین احمدی در دور نخست مقابل امرومبیک رحمونوف از قرقیزستان 5-3 شکست خورد و در نیمه نهایی مقابل حریف روسی خود با شکست 6 بر صفر به کشتی گیر قرقیز حذف شد.

در وزن 51 کیلوگرم ، علی هورامدل در دور اول مقابل Adrien Sikura از لهستان با نتیجه 10 بر 0 پیروز شد و سپس با نتیجه 10-0 ممدوف از آذربایجان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. خرم دل برای رسیدن به فینال مقابل شیراگ از هند روی تشک رفت و در نهایت 6 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. هورام دل فردا شب برای کسب مدال طلا به مصاف نودریبک جومانازاروف از ازبکستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم ، با حضور 23 کشتی گیر ، محمدرضا شاکری در دور نخست در نبرد سخت مقابل داکلت عبدالغدیروف روسیه 7 بر 6 پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. در این مرحله او به مصاف سینگ یاسكاران از هند رفت و در نهایت با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد.با توجه به صعود حریف هندی به فینال ، شاكری به گروه باخت رفت تا به مدال برنز برسد.

بیشتر بخوانید  سقوط وحشتناک موتورسوار پس از برخورد با حصار منزل مسکونی / فیلم

در وزن زیر 71 کیلوگرم با حضور 23 کشتی گیر ، سید حسن اسماعیل نژاد در دو راند نخست مقابل جورجی ناتوبیدزه از گرجستان با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد. وی همچنین در مرحله یک هشتم نهایی کوگیومسیدیس یونان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. اسماعیل نژاد برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف رائول کاسو از ایتالیا رفت و با پیروزی 5-3 به نیمه نهایی صعود کرد.اسماعیل نژاد همچنین در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 5 بر یک یارخان بکیاالتانوف از قزاقستان را شکست داد تا سوم و نهایی ایران شود. اسماعیل نژاد برای کسب مدال طلای جهان باید از سد احمد موسیف در روسیه عبور کند.

در وزن 92 کیلوگرم که 21 کشتی گیر را شامل می شود ، ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور اول ، در نیمه اول با نتیجه بسیار ضعیف مقابل تیم تریپون رومانی با نتیجه 10-0 شکست خورد و تا مرحله چهارم و نهایی از دور مسابقات حذف شد. حذف. ایران باید در این مسابقات شرکت کند.

روز گذشته و در پایان دور مقدماتی 5 وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان در بوداپست مجارستان ، امیررضا معصومی در دسته 110 کیلوگرم به مقام نهایی رسید ، شهداد خسروی و 55 کیلوگرم علی علی رضایی برای برنز رقابت کردند در چند دقیقه مدال. فرآیند.

علی یحیی پور در 48 کیلوگرم و مجید باقری در 80 کیلوگرم نیز حذف شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید