هوای تهران دوباره گرم می شود



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا و بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تا روز جمعه (27 شهریور) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود. دمیدن افزایش نسبی دما در چند ساعت

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌آگهی هواشناسی، هوای استان تهران تا روز جمعه (18 شهریور) صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات نیمه ابری و در برخی نقاط با وزش باد و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. ساعت ها.

از اواخر روز جمعه تا یکشنبه در اکثر نقاط استان دمای هوا از 3 تا 5 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید در نیمه غربی و جنوبی استان تا شدید تا بسیار شدید خواهد بود. باد وزش باد و در ارتفاعات به ویژه فلات شمال شرقی افزایش ابر و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 38 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

دمای هوای تهران به 35 درجه می رسد

آسمان تهران فردا (26 شهریور) صاف تا نیمه ابری و وزش باد در بعدازظهر با حداقل دمای 23 درجه و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و روز جمعه (27 شهریور) صاف تا نیمه ابری خواهد بود. و گاهی وزش باد با حداقل دمای 23 درجه و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  پیام‌ های احساسی عاشقانه برای همسر (زیباترین پیامک های ابراز عشق و دوست داشتن)

دیدگاهتان را بنویسید