همکاری مشترک تبریز و باکو در زمینه فناوری در حال توسعه است



به گفته روز چهارشنبه استاندار آذربایجان شرقی ، علی جهانگیری در دیدار با رئیس آژانس نوآوری آذربایجان ضمن ارائه توانمندی های استان در زمینه های مختلف فناوری و شرکت های دانش بنیان ، از شرکت های آذربایجانی برای شرکت در نمایشگاه رنوتکس دعوت کرد. در تبریز.

تورال کریملی ، رئیس آژانس نوآوری آذربایجان ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایجاد شرکتهای ایرانی مبتنی بر دانش و شرکتهای نوپا در پارکهای علم و فناوری آذربایجان ، نحوه و شرایط پذیرش شرکتهای ایرانی را تشریح کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با دیدار با رئیس آژانس آب آذربایجان ، معرفی ظرفیت فنی و مهندسی استان و اعلام آمادگی شرکت های استان برای اجرای پروژه های مشترک آب و خاک با جمهوری آذربایجان اعلام کرد.

رئیس آژانس منابع آب آذربایجان با استقبال از حضور شرکت های استان آذربایجان شرقی در این کشور ، نحوه شرکت و مشارکت طرف ایرانی در مناقصات در این زمینه را توضیح داد.

در سفر هیئت اقتصادی و تجاری این استان به باکو ، در نشست مشترک مدیران دو نمایشگاه ، زمینه های همکاری بین نمایشگاه بین المللی تبریز و مرکز نمایشگاه باکو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

روز گذشته تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی تبریز و کنفدراسیون ملی کارآفرینان جمهوری آذربایجان با حضور علی جهانگیری معاون استاندار آذربایجان شرقی و جمشید برزگر عضو اتاق نمایندگان تبریز در تاریخ به نمایندگی از اتاق کارآفرینان در باکو.

بیشتر بخوانید  پخش خاطره آش شور در تلویزیون / "سریال" نیز نوستالژیک است

دیدگاهتان را بنویسید