همکاری علمی بین بیمارستان رضوی و سازمان انرژی اتمی مطلوب است



به گزارش پایگاه خبری آستان قدس رضوی ، علی اکبر صالحی در حاشیه بازدید از بیمارستان رضوی در مشهد با اشاره به فعالیت ها و امکانات شرکت های وابسته به سازمان انرژی اتمی در تولید و عرضه داروهای رادیودارو و صادرات آنها ، اضافه می کند: با سرمایه گذاری بیشتر در زمینه بهداشت و درمان و راه اندازی مراکز درمانی مشابه بیمارستان رضوی در مشهد ، می تواند خدمات بیشتری به زائران و همسایگان ، مردم استان ها ارائه دهد.

وی با تأکید بر لزوم گسترش این همکاری مشترک در زمینه پزشکی هسته ای ، ادامه داد: نیروی انسانی دلسوز ، باتجربه و توانمند در بخش پزشکی هسته ای بیمارستان رضوی ، با عشق خدمت به بیماران و نگهداری تجهیزات این بیمارستان منتسب به دربار سلطنتی از امام رضا (ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه سازمان انرژی اتمی مسئولیت تأمین نیازهای بخشهای پزشکی هسته ای کشور و نظارت بر فعالیتهای آنها را بر عهده دارد ، خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده ای نزدیک بیمارستان رضوی با تکمیل برخی اسناد گواهینامه GMP خود را تکمیل کرده و اقدامات اضافی را در رشته پزشکی هسته ای “همچنین وارد این منطقه شوید.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین مدیریت موفق بیمارستان رضوی را در ایجاد و گسترش یک محیط منظم ، تمیز و آرامش بخش برای درمان بیماران ستود و گفت: “ایجاد چنین مکان های عمومی بهترین راه برای سرمایه گذاری در کمک های مالی استون قدس رضوی است. پیچیده است زیرا یکی از بالاترین راه ها برای خدمت به مردم برای اطمینان از سلامتی مردم است.

بیشتر بخوانید  پشت پرده هزینه‌ هنگفت صهیونیست‌ها برای میزبانی سوپر کاپ فرانسه/ وقتی سیاست از ورزش جدا نیست

دیدگاهتان را بنویسید