همکاری شهرداری تهران با چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر


مسافر حسین آستانه، دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر v محمدمهدی خاتمی عصر سه شنبه (6 ژوئیه) آنها برای جلب مشارکت شهرداری در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دکتر علی محمد سعادتی ، شهردار منطقه 12 پایتخت دیدار کردند که مورد استقبال شهردار منطقه 12 قرار گرفت.

در این نشست مسافر آستانه شرایط چهلمین جشنواره و لزوم مشارکت نهادها و سازمانهای فرهنگی از جمله شهرداری در چهلمین جشنواره بین المللی فجر را تشریح کرد. سعادتی ، شهردار منطقه 12 نیز از این موضوع استقبال کرد و قول همکاری و شرکت در جشنواره را داد.

طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، پس از توافق اولیه تصمیم گیری شد تا سطح و نوع مشارکت منطقه 12 در جلسات مشترک آینده بررسی و تصویب شود.

همکاری شهرداری تهران با چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

به گزارش ایرنا ، پس از ماه ها تلاش کارکنان و دبیرخانه ، مراحل پایانی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تاریخ 3 ژوئیه ، همزمان با انتشار دعوت به این رویداد در هشت بخش: مسابقه درام ، نمایش های صحنه ای ، نمایش های خیابانی ، انواع دیگر نمایش ها ، تئاتر ملل ، رادیو تئاتر و تئاتر مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر وارد مرحله عملیاتی شدند.

مسافر آستانه که دبیر این رویداد است که در بهمن ماه سال 1400 به میزبانی تهران برگزار می شود ، بر برگزاری این دوره در جشنواره تئاتر فجر تأکید کرده بود: عدد “چهل” در فرهنگ و ادبیات ایران نمادی از یک تکامل مهربانانه جشنواره تئاتر فجر در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس خود ، با کمک هنر این سرزمین فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت و تجربه حضور در تئاتر ایران را در هر دوره با حضور هنرمندان ، نه تنها در سطح ملی بلکه در سراسر جهان ، اضافه کرد. او هنرمند او شد.

بیشتر بخوانید  حمایت بانک کشاورزی از پیوستن واحدهای تولیدی به چرخه تولید

آستانه همچنین یادآور شد: سال گذشته ، اپیدمی کرونا زمینه را برای همه تنگ کرد ، به ویژه برای خانواده تئاتر و هنرمندان آن ، که به لطف خدایان و همراهی هنرمندان با استعداد و سخت کوش در کشور ، حرکت را متوقف نکردند و راه خود را به ایستگاه ادامه دادند. به چهل رسید. در این دوره ، ما قصد داریم با مشارکت هنرمندان ، اصحاب رسانه و مشارکت در تجربه برگزاری دوره های گذشته و با توجه به شرایط شیوع کرونر و امید به کاهش بحران های ناشی از شیوع این ویروس ، به جز رفتار صحیح با حضور هنرمندان همکار. بعد از استراحت برگزار شود

استفاده اجتناب ناپذیر از ظرفیت فضای مجازی در دوره قبل زمینه های دیگری برای مقابله با مردم فراهم کرده است. در این دوره علاوه بر فعالیت های قبلی به منظور تقویت روند انتخاب آثار با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ، طیف متنوع تر و متنوع تری از هنرمندان و فعالان تئاتر کشور در سازماندهی انتخاب آثار کمک خواهند کرد. .

دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر نیز اظهار داشت: قاعدتاً در هر دوره از جشنواره ، به منظور میزبانی آثار شایسته هنرمندان کشورمان و پرداختن به موضوعات موضوعی ، اولویت های کارهای این دوره در نظر گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید